تحویل خانه‌های مهر پردیس مشروط به تامین آب و برق

تحویل خانه‌های مهر پردیس مشروط به تامین آب و برق

http://www.bananews.ir/مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد:‌ اگر وزارت نیرو، آب و برق این منطقه را تامین کند آمادگی این را داریم که هرچه زودتر واحدها را تحویل دهیم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)،حسن ولی‌پور اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های گذشته به قوت خود باقی است و همه تلاشمان را در راستای عمل کردن به این برنامه‌ها خواهیم کرد.

به گفته وی هدف این است که یک واحد بیشتر حتی یک روز زودتر تحویل داده شود.

 

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره مشکلات موجود برای تحویل واحدهای مسکن مهر این شهر گفت: مشکلات برون سازمانی از مشکلات اصلی ما هستند اما همه تلاشمان را در راستای حل مشکلات درون سازمانی می‌کنیم.

ولی‌پور اظهار کرد: با همکاری وزارت نیرو آمادگی داریم واحدهای مسکن مهر این شهر را در کوتاه‌ترین زمان تحویل دهیم.

که در این زمینه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز اعلام کرد: تصفیه‌خانه شهر پردیس با کار شبانه‌روزی تا قبل از پیک امسال به بهره‌برداری می‌رسد و قرار است سوم خرداد افتتاح شود. همچنین کارهای اصلاح شبکه و خطوط انتقال انجام شده است.

ساخت ۱۳ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس که در شمال شرقی شهر تهران واقع شده از سال ۸۲ آغاز شده است. همچنین ساخت و ساز ۸۰ هزار واحد مسکن مهر در فازهای سه،‌ پنج و هشت این شهر جدید از سال ۹۲ آغاز شده که قرار است تا پایان سال ۹۴ همه این واحدها تحویل داده شوند.

در حال حاضر ۸۳ هزار واحد مسکن مهر طی هفت پروژه در شهر جدید پردیس در حال ساخت است که به گفته مدیر عامل سابق شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل واحدهای مسکن مهر فاز‌های ۸ و ۱۱ پردیس از ابتدای امسال باید آغاز شود و تا پایان سال ۹۴ به اتمام برسد.

طبق اعلام شرکت عمران شهر جدید پردیس متقاضیان باید توجه کنند که اولویت تحویل واحد‌های مسکن مهر در فاز‌های ۸ و ۱۱ براساس واریز مبلغ و ثبت‌نام متقاضیان است.

 

ایسنا

    نظرات