سایه مهر "تعاونی‌های مسکن" بر سر مسکن مهر

سایه مهر "تعاونی‌های مسکن" بر سر مسکن مهر

http://www.bananews.ir/وزارت تعاون به عنوان متولی اصلی تعاون‌های مسکن باید زمینه را برای همراهی این تعاونی‌ها با مسکن مهر فراهم کند تا مسکن مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)،محمدتقی اشتری‌ فعال عرصه تعاون در حوزه مسکن با اشاره به نقش تعاونی‌های مسکن در مسکن مهر گفت: با توجه به اینکه هدف اصلی در ساخت مسکن مهر ارزان بودن آن است وجود تعاونی‌ها در ساخت مسکن مهر می‌تواند به این رویه کمک کند.

وی گفت: نوع کیفیت ساخت مسکن در مسکن مهر مهم است و به همین منظور با توجه به اهمیت کیفیت در ساخت مسکن تعاونی‌ها می‌توانند با کمک اعضا این کیفیت را مدیریت کنند.

این کارشناس با تأکید بر اینکه تعاونی‌ها می‌تواند به شکل اصولی به مسکن مهر کمک کند گفت: باید به تعاونی‌های مسکن ایمان داشت چون تجربه نشان داده که اگر در این عرصه تعاونی‌های موفق ورود کنند حداقل کیفیت در ساخت مسکن مهر رعایت خواهد شد.

وی در پایان گفت: وزارت تعاون به عنوان متولی اصلی تعاون در کشور باید به تعاونی‌های مسکن بها دهد تا هم دست دلالان واسطه‌گران از بازار مسکن قطع شود و هم با در اختیار قراردادن مزیت نسبی به اعضا تعاونی‌ها مسکن مرغوب تحویل مردم دهد.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات