تحویل ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر تا دو ماه دیگر

تحویل ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر تا دو ماه دیگر

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با توجه به همکاری وزارت نیرو برای تامین انشعاب آب، برق و گاز واحدهای مسکن مهر، ۱۰۰ هزار واحد تا دو ماه آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)،نریمان - مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید - اظهار کرد: با تحویل این تعداد واحد، ۹۰ درصد پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای جدید را تکمیل کرده و تحویل داده‌ایم.

وی با بیان این‌که وزارت نیرو به دلیل افزایش قیمت‌ها همکاری خود را کم کرده است، خاطر نشان کرد: اگر وزارت نیرو روند تامین خدمات را کند پیش ببرد روند تحویل واحدهای مسکن مهر هم کند خواهد شد و ۱۰۰ هزار واحد مذکور را نمی‌توان طبق وعده تحویل داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره افزایش میزان وام مسکن مهر اظهار کرد: درخواست کردیم که میزان وام مسکن مهر افزایش پیدا کند اما هنوز تصویب نشده و فقط وام‌هایی که به صورت جعاله و پنج میلیون تومانی هستند زمینه تصویبشان فراهم شده که می‌تواند به متقاضیان کمک کند.

نریمان با اشاره به ابلاغ دستورالعمل خرید و فروش مسکن مهر در شهرهای جدید خاطر نشان کرد: طبق این دستورالعمل، امکان نقل و انتقال واحد‌های مسکن مهر که پیشرفت بالای ۸۰ درصد دارند نیز فراهم شده است. همچنین متقاضیانی که ۷۰ درصد وجه خود را پرداخت کرده‌اند و واحد‌های آماده بهره‌برداری دارند، صورت خواهد گرفت.

به گفته وی در بعضی مواقع پول‌ها پرداخت شده ولی واحد‌ها آماده تحویل نیستند که در این صورت امکان شرایط نقل و انتقال وجود ندارد.

 

ایسنا

    نظرات