پیشرفت امکانات زیربنایی در پردیس کند است/ آمادگی تحویل واحدها درصورت تامین زیرساخت‌ها

پیشرفت امکانات زیربنایی در پردیس کند است/ آمادگی تحویل واحدها درصورت تامین زیرساخت‌ها

http://www.bananews.ir/سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه اگر زیرساخت ها در سایت های مسکن مهر تکمیل شود ما آمادگی تحویل ده‌ها هزار مسکن مهر را داریم، گفت: اجرای پروژه های زیربنایی باید با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)،حسن ولی پور در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر در شهر جدید پردیس، اظهار داشت: در حال حاضر ساخت و ساز مسکن مهر در این شهر در حال انجام است اما نمی توان زمانی را برای افتتاح های مسکن مهر اعلام کرد زیرا دیگر دستگاه ها هم باید اقدامات عمرانی خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه اگر بخش های آب، برق و گاز تکمیل شود، ما چندین هزار واحد آماده افتتاح داریم، گفت: آمادگی در خصوص افتتاح چندده هزار واحد هم در شرکت عمران پردیس در سال ۹۳ وجود دارد به شرط آنکه وزارتخانه های دیگر به وظایف خود طبق قانون ایجاد شهرهای جدید عمل کنند.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه ساخت تصفیه خانه فاضلات در پردیس و ایجاد شبکه های توزیع برق از جمله موضوعاتی است که باید با سرعت بیشتری انجام گیرد، بیان کرد: در حاضر اطلاعات درستی از پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها ندارم اما هنوز پروژه‌های وزارت نیرو تکمیل نشده است.

ولی پور به ساخت مدارس و مراکز فرهنگی در سایت های مسکن مهر اشاره کرد و گفت: ساخت مسکن مهر فقط برعهده وزارت راه و شهرسازی نیست و همه وزارتخانه ها باید در این پروژه همکاری کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هم آمادگی افتتاح چندهزار واحد را داریم، اظهار داشت: با ارگان ها، نوسازی مدارس، وزارت بهداشت و نیروی انتظامی مکاتبه کرده ایم تا شهر بصورت همزمان تجهیز به امکانات شود.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به ایجاد فضای سبز در شهر پردیس، گفت: مطالعاتی برای ایجاد فضای سبز در حال انجام است که همزمان در کل شهر و سایت های مسکن مهر به اجرا می‌رسد.

 

مهر

    نظرات