ملکی شدن واحدهای مسکن مهر به شرکت‌های عمران پردیس ابلاغ شد/ پردیس اولین شهر ملکی شدن مسکن مهر

ملکی شدن واحدهای مسکن مهر به شرکت‌های عمران پردیس ابلاغ شد/ پردیس اولین شهر ملکی شدن مسکن مهر

http://www.bananews.ir/ولی‌پور گفت: ملکی شدن واحدهای مسکن مهر که از چندی پیش مطرح شده بود به شرکت عمران پردیس ابلاغ شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irولی‌پور با بیان اینکه ملکی شدن واحدهای مسکونی مهر ابلاغ شد گفت: این موضوع در شرکت عمران شهرهای جدید مطرح شده بود که امروز به شرکت عمران پردیس ابلاغ شد.

وی در ادامه افزود: متقاضیانی که درخواست ملکی شدن واحدهای مسکن مهر ۹۹ ساله را داشته باشند و چند واحد مسکن مهر در یک قطعه زمین باشد امکان ملکی شدن ایحاد می شود.

ولی‌پور در ادامه به هزینه‌های ملکی شدن اشاره کرد و گفت: هزینه ملک بسته به مساحت خود توسط کارشناس سازمان قوه قضایی شناسایی می‌شود و با پرداخت هزینه از سوی مالک انتقال داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ملکی شدن مسکن مهر ۹۹ ساله به این صورت است که با قیمت کارشناسی، زمین هم به خود متقاضی واگذارمی شود ،افزود: با مجوز وزارت راه و شهرسازی ودرخواست خود متقاضی انجام شد .

ولی پور در ادامه تصریح کرد: ،مسکن مهر ملکی و ۹۹ ساله در پردیس از هم جدا شد است اما با مجوزی که از وزارت راه و شهرسازی خواهیم گرفت و با درخواست خود متقاضیان این پروژه ها از ۹۹ ساله به ملکی تبدیل و سپس احداث می شود.

مدیرعامل پردیس در ادامه خاطر نشان کرد: پردیس اولین شهری خواهد بود که پس از اخذ مجوزهای لازم مسکن مهر ۹۹ساله با پرداخت مبالغی از سوی متقاضیان این طرح به مسکن ملکی تبدیل شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال اخذ مجوزهای لازم برای تبدیل ۵هزار واحد از پروژه‌های مسکن مهر ۹۹ساله پردیس به ملکی ارائه شد.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات