بی‌توجهی به کیفیت ساخت‌وساز یعنی از بین رفتن منابع و زمان‌

بی‌توجهی به کیفیت ساخت‌وساز یعنی از بین رفتن منابع و زمان‌

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بی‌توجهی به کیفیت ساخت و ساز یعنی از بین رفتن منابع و زمان‌ لذا حضور کاردان‌های فنی ساختمان و معماران تجربی برای بهبود وضعیت ساخت و ساز بسیار مهم است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irسعید ایزدی اظهار کرد: با هدف ارتقای کیفی در ساخت و ساز محله‌های هدف بهسازی و نوسازی شهری، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی بین شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران منعقد شد.

وی گفت: برگزاری دوره‌های آموزش و اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف، تدوین دستورالعمل‌های راهنما، ضوابط و مقرارت پیشگیرانه، قواعد و اصول هدایت‌گری از جمله مباحثی بود که در این تفاهم‌نامه مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به اینکه بی‌توجهی به مقوله کیفیت در ساخت و ساز به منزله از بین رفتن کلیه تلاش ها، منابع و زمان‌های صرف شده تلقی می‌شود، افزود: بهبود وضعیت ساخت و ساز در برنامه‌های بهسازی و نوسازی شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ بنابراین توجه به نقش نهاد صنفی، اهمیت حضور کاردان‌های فنی ساختمان و معماران تجربی در این فرآیند از اهمیت زیادی برخوردار است.

ایزدی زمینه‌های همکاری‌های مشترک میان شرکت مادر تخصصی عمران بهسازی شهری ایران و سازمان ساختمان استان تهران را ساخت و ساز در بازآفرینی بافت‌های نابسامان شهری بر اساس رعایت الگوی‌های معماری اسلامی – ایرانی، مقاوم‌سازی و بهسازی ساختمان‌های واقع در محله‌های هدف بازآفرینی شهری، فراهم کردن بسترهای لازم ساخت ساز در محله‌های هدف شهری متناسب با فرهنگ ساخت و ساز بومی و هویت شهری بیان کرد.

 

ایسنا

    نظرات