افزایش قیمت مسکن مهر شامل کدام واحدها می‌شود؟

افزایش قیمت مسکن مهر شامل کدام واحدها می‌شود؟

http://www.bananews.irمدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: طبق سومین دستورالعمل افزایش قیمت مسکن مهر که ۲۵ دی پارسال ابلاغ شد شامل همه واحدهایی که دفترچه قسط نگرفته باشند و واحدهایشان نیز تحویل داده نشده باشد می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irحسن ولی‌پور با اشاره به افزایش قیمت مسکن مهر اظهار کرد:‌ بخش‌نامه‌های یک و دو در این زمینه سراسری بوده که در شهر پردیس هم به آن عمل شده است و بخش نامه شماره سه که در تاریخ ۲۵ دی پارسال ابلاغ شد نیز به صورت سراسری و برای همه شهرها بود که ما نیز متعهد هستیم به آن عمل کنیم.

حل مشکلات بعد از تحویل مسکن مهر به عهده سازندگان است

وی درباره حل مشکلات روبنایی واحدهای مسکن مهر پردیس بعد از تحویل آن‌ها نیز گفت: هر شرکتی که این واحدها را تحویل می دهد متعهد است که کارهای بعد از تحویل را نیز انجام دهد.

ولی‌پور افزود: قراردادها به صورت EBC است یعنی نظارت به طور کلی به عهده شرکت‌های سازنده است؛ به طوری که قرارداد میان متقاضی و شرکتهای سازنده بسته شده و به عنوان داور طرفین هستیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود:‌ در این قراردادها شرکت ها تعهد دارند که ایرادات به وجود آمده برطرف کنند. همچنین اگر مشکلات بوجود آمده مربوط به داخل ساختمان‌ها باشد باز هم موظف هستند که نسبت به برطرف کردن آن ها اقدام کنند.

وی با اشاره به ظرفیت بیمه کردن واحدهای مسکن مهر پردیس گفت: ما همه تلاش خود را برای بیمه کردن ساختمان‌ها انجام می دهیم تا مشکلات آن‌ها کمتر شود اما با توجه به قرارداد، شرکت‌های مختلف موظف هستند ایرادات به وجود آمده را برطرف کنند.

 

ایسنا

    نظرات