اجاره آپارتمان‌های ۵۰ متری در تهران چقدر است؟

اجاره آپارتمان‌های ۵۰ متری در تهران چقدر است؟

http://www.bananews.irبا شروع فصل جابجایی و داغ شدن بازار آپارتمان‌های کوچک، میانگین اجاره بهای واحدهای ۵۰ متری در کلان‌شهر تهران ماهانه حدود یک میلیون تومان شده است.

عمر این واحدها که با میانگین سنی کمتر از ۱۰ سال در نقاط مختلف تهران لحاظ شده، در پایین‌ترین میزان، ماهانه ۸۵۰ هزار تومان اجاره بها دارد و در اغلب مناطق تهران به جز شمال شهر، میانگین پرداختی اجاره بهای ماهانه‌اشان حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

 

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irبا شروع فصل تابستان و افزایش جابجایی مستاجران، بررسی‌ها از بازار مسکن حاکی از آن است که استقبال از اجاره واحدهای کوچک همچنان زیاد است و این در حالی است که قیمت اجاره این واحدها به نسبت واحدهای بزرگتر از قیمت بالاتری برخوردار است.

با برآوردی از قیمت اجاره واحدهای ۵۰ متری در نقاط مختلف شهر تهران می‌توان گفت میانگین قیمتی اجاره این واحدها به صورت ماهانه حدود یک میلیون تومان است.

قیمت اجاره بهای واحدهای ۵۰ متری با عمر زیر ۱۰ سال ساخت در نقاط مختلف تهران به شرح زیر است:

یک واحد واقع در میدان حر همراه با پارکینگ و انباری به قیمت ۳۵ میلیون تومان رهن کامل برای اجاره به بازار معرفی شده که معادل پرداختی ماهانه آن با درنظر گرفتن ۳۰ هزار تومان برای هر یک میلیون تومان ودیعه در بازار مسکن، حدود یک میلیون و ۵۰ هزار تومان می‌شود.

یک واحد واقع در خیابان پیروزی به قیمت ۴۰ میلیون تومان رهن کامل سپرده شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

یک واحد واقع در شمس‌آباد همراه با انباری به قیمت ۴۲ میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان است.

یک واحد واقع در خیابان هفت تیر با ۲۰ میلیون تومان پیش و ۶۰۰ هزار تومان به بازار معرفی شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌شود. 

یک واحد واقع در خیابان امیریه همراه با بالکن به قیمت پنج میلیون تومان پیش و ۷۰۰ هزار تومان به بازار معرفی شده که معادل پرداختی آن ماهانه ۸۵۰ هزار تومان است.

یک واحد واقع در خیابان دامپزشکی یک خوابه همراه با پارکینگ و انبارداری به قیمت ۴۳ میلیون تومان رهن داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و ۲۹۰ هزار تومان است.

یک واحد واقع در خیابان خواجه نظام همراه با انباری به قیمت ۳۰ میلیون تومان رهن داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن ۹۰۰ هزار تومان است.

یک واحد واقع در خیابان اختیاریه جنوبی یک خوابه همراه با پارکینگ و انباری به قیمت پنج میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه به بازار معرفی شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان می‌شود.

یک واحد واقع در خیابان سعات‌آباد، بالای میدان کاج به قیمت ۷۰ میلیون تومان به عنوان رهن کامل معرفی شده که معادل پرداختی ماهانه آن دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

یک واحد واقع در خیابان دیباجی جنوبی یک خوابه به قیمت ۱۰ میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان اجاره ماهانه به بازار معرفی شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان می‌شود.

یک واحد واقع در خیابان استاد معین همراه با آسانسور و پارکینگ ۳۵ میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه یک میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

یک واحد واقع در خیابان ستارخان خیابان شادمهر به قیمت ۱۴ میلیون تومان پول پیش و ۶۰۰ هزار تومان برای اجاره به مشاوران املاک سپرده شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و ۲۰ هزار تومان است.

یک واحد واقع در خیابان سهروردی، اندیشه یک خوابه به قیمت ۵۰ میلیون تومان رهن کامل به بازار معرفی شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

یک واحد ۵۰ متری واقع در خیابان شریعتی، روبروی پارک کوروش یک خوابه همراه با پارکینگ و آسانسور به قیمت ۴۰ میلیون تومان ودیعه و پرداختی ماهانه ۷۰۰ هزار تومان برای اجاره به مشاوران املاک منطقه معرفی شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می‌شود.

با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، واحدهای کوچک برای فروش و اجاره مشتریان خود را حفظ می‌کند.

{jathumbnail off}

http://www.bananews.ir

 

ایسنا

    نظرات