امکانات برای سکونت در مسکن ویژه تهرانسر مهیاست

امکانات برای سکونت در مسکن ویژه تهرانسر مهیاست

http://www.bananews.ir/مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر مدل طراحی و ساخت واحدهای این پروژه را تشریح کرد و گفت: در منطقه ساخت این پروژه تمامی امکانات مورد نیاز برای زندگی و رفاه حدود ۱۰ هزار نفر مهیا شده تا خریداران در یک بیابان بزرگ بدون امکانات زندگی نکنند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irمسعود بیژنی با بیان این‌که متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر نظرات مختلفی درباره نحوه ساخت و نمای واحدهای مسکن ویژه داشته‌اند، اظهار کرد: احساس کردیم اگر بخواهیم تمام موارد مورد نظر متقاضیان را اجرایی کنیم با حجم انبوهی از نظرات و پیشنهادات مواجه خواهیم شد به همین دلیل سعی کردیم با استفاده از مشاوران و خرد جمعی کار را پیش ببریم و با نظارت دقیق بر کیفیت و استاندارد کار، سعی کنیم واحدهای معقول و خوبی را تحویل مردم بدهیم.

 

وی افزود: البته شاید این واحدها از لحاظ ساخت و طراحی عیب‌هایی هم داشته باشند اما نمی‌توانیم تغییراتی در خانه‌هایی که با قالب‌های تونلی ساخته شده‌اند بدهیم چراکه از قبل این نحوه ساخت طراحی شده و امکان تغییرات در آن نیست و سعی کردیم تا جایی که امکان دارد نواقص را برطرف کنیم.

به گفته بیژنی برخی‌ها معتقدند نمای این ساختمان‌ها می‌توانست خیلی بهتر از نمای کنونی باشد اما اگر بخواهیم این نما را تغییر دهیم باید مبلغ بیشتری از متقاضیان گرفته شود که ممکن است برخی از آن‌ها راضی به پرداخت آن نباشند و همین موضوع سبب مشکلات بسیاری خواهد شد اما با این وجود سعی کردیم نمای فعلی را با طیف‌های رنگی مختلف، زیباتر کنیم.

مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر درباره امور مربوط به محوطه‌سازی، آب و فاضلاب و ... نیز گفت: در بحث محوطه سازی، آب و فاضلاب، مخابرات، برق، پروانه و شهرداری اقدامات خوبی را انجام دادیم و در بعضی از قسمت‌ها صد درصد این کارها انجام شده است و در قسمت‌های دیگر نیز با پیشرفت‌هایی حدود ۵۰ تا ۷۰ درصد کار در حال پیگیری است و مشکل خاصی در این باره وجود ندارد.

وی ادامه داد: سعی کردیم در هر محله خدمات تجاری، فضای سبز، خدمات درمانگاهی،‌ مسجد، مدرسه و ... نیز ارائه دهیم تا هنگامی که مردم در منازل خود ساکن شدند در یک بیابان بزرگ بدون امکانات زندگی نکنند و تمامی امکانات مورد نیاز ساکنان در پروژه مسکن ویژه تهرانسر را مهیا کنیم.

به گفته بیژنی حدود ۷۰۰۰ تا ۱۰ هزار نفر در این منطقه ساکن خواهند شد که باید امکانات مورد نیاز برای زندگی همراه با آرامش و رفاه آن ها را مهیا کنیم.

 

ایسنا

    نظرات