اتمام ساخت ۱۳۱ هزار واحد" مسکن مهر" در کل کشور/ وزارت نیرو با کمبود اعتبارات روبرو است

اتمام ساخت ۱۳۱ هزار واحد" مسکن مهر" در کل کشور/ وزارت نیرو با کمبود اعتبارات روبرو است

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر راه و شهر سازی گفت: وزارت نیرو به دلیل کمبود اعتبارات خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر را به کندی تامین می‌کند و در حال حاضر ساخت ۱۳۱ هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irاحمد اصغری‌مهرآبادی با بیان اینکه ۱۳۱ هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل به متقاضیان است گفت: ساخت تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر در شهرها به اتمام رسیده، اما به دلیل نبود خدمات زیربنایی امکان بهره‌برداری وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: وزارت نیرو در این بخش همکاری لازم را انجام می‌دهد اما متاسفانه از نظر اعتبارات با مشکل مواجه شده است.

مهر‌آبادی در ادامه اظهار داشت: در این خصوص کارگروهی تشکیل شده است و برآووردهای لازم و برنامه‌ریزی‌های کافی در این بخش انجام و گزارش نهایی به معاون اول رئیس جمهور ارائه شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد، تا یک ماه آینده ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به تعاونی‌های متخلف در حوزه‌ی مسکن مهر گفت: تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت تعاون و وزارت راه و شهرسازی منعقد شدو مشکلات و راهکارهای مطرح شده در این بخش به مدیران کل راه و شهرسازی ابلاغ که در صورت بروز مشکلی از سوی تعاونی‌ها متقاضیان به وزارت تعاون مراجعه کنند.

 

باشگاه خبرنگاران

نظرات