تحویل ۵۰۰۰ واحد مسکونی به محرومان در سال جاری

تحویل ۵۰۰۰ واحد مسکونی به محرومان در سال جاری

http://www.bananews.ir/رئیس هیات امنای خیران مسکن ساز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: پیش بینی می شود تا پایان امسال حدود ۵۰۰۰ واحد مسکن توسط خیران مسکن ساز کشور به محرومان تحویل شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irهادی درفشی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده استان  با بیان اینکه ۲۸ هزار واحد مسکن توسط خیران مسکن ساز در کشور در حال احداث است، اظهار کرد: از این تعداد ۹۰۰۰ واحد تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه این واحدها برای اقشار آسیب پذیر و کم درآمد در کشور احداث می شود، افزود: افراد نیازمند در این راستا از طرق مختلف شناسایی و از طریق خیران برای این افراد مسکن ساخته می شود.

رئیس هیات امنای خیران مسکن ساز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هر فردی به هر میزانی که در توان دارد می تواند به این موسسه در بخش های مختلف از جمله، تعهد زمین، تعهد پرداخت اقساط تسهیلات و تامین مصالح ساختمان کمک کند.

درفشی گفت: حداقل هزینه های ساخت و ساز توسط این مجموعه بدون احتساب هزینه های زمین ۳۰۰ میلیون ریال است و این موسسه تا به امروز ۸۰۰ میلیاد ریال برای ساخت و ساز هزینه کرده است.

وی گفت: سهم آورده متقاضی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد است و این مجموعه تلاش می کند انشعابات این واحد های مسکونی به صورت رایگان تحویل محرومان شود.

درفشی با بیان اینکه هیئت خیران مسکن در تمام استانها تشکیل شده است، افزود: این هیئت در ۱۵۰ شهرستان کشور دارای شعبه است.

 

ایسنا

    نظرات