تعویق در تحویل ۱۲ هزار مسکن مهر پرند

تعویق در تحویل ۱۲ هزار مسکن مهر پرند

۱۲http://www.bananews.ir/ هزار واحد مسکن مهر پرند آماده افتتاح است و باید از ابتدای تیر ماه به متقاضیان تحویل داده می‌شد اما به دلیل تکمیل نشدن اشتراکات آب، برق و نصب کنتورها به تعویق افتاده است.

به گزارش بنانیوز ؛ باران هاشم‌زهی - مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند - در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ تحویل ۱۲ هزار واحد مسکن مهر این شهر در آغاز تیر ماه اظهار کرد: قبلا هم گفته شد در صورت پرداخت سهم نقدینگی مردم به طور کامل تحویل این واحد‌ها در تیر ماه انجام می‌شود.

 وی افزود: این ۱۲ هزار واحد تکمیل شده و منتظر هستیم که شرکت آب و فاضلاب براساس قانون ساماندهی تولید و عرضه مصنوعی کشور که وظیفه‌ تامین اشتراکات آب و برق را برعهده دارد، کنتور‌ها را نصب کند.

 هاشم‌زهی با بیان این‌که این اقدامات در حال صورت گرفتن است اما مشکلاتی در این زمینه وجود دارد، تصریح کرد: ساخت‌وسازها تکمیل شده ولی تامین اشتراکات آب و برق هر زمانی که تکمیل و نصب شوند این واحد‌ها تحویل داده خواهند شد.

تحویل تعدادی از واحدهای مسکن مهر پرند در انتظار تکمیل آورده متقاضیان

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند در پاسخ به وضعیت واحد‌های مسکن مهر پرند که آماده‌ تحویل هستند ولی هنوز تحویل‌ داده نشده‌اند، اظهار کرد: در حال برنامه‌ریزی برای این واحد‌ها هستیم و اگر مردم میزان آورده‌ خود را تکمیل کنند، شرکت‌های سازنده آماده تحویل واحدها هستند.

وی تاکید کرد: آنچه در حال حاضر مهم است و باید مدنظر قرار گیرد مساعدت و همکاری مردم برای پرداخت میزان سهم‌شان است.

هاشم‌زهی با بیان این‌که تعداد واحد‌هایی که آماده هستند ولی تحویل داده نشده‌اند پراکنده است، تصریح کرد: در هر هزار واحد که به صورت پراکنده پول ریخته شده این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در ادامه تاکید کرد: اجازه نداریم پول افراد را به کل پروژه اختصاص دهیم به صورتی که در پروژه‌ای که در آن هر واحد ۲۰ بلوک دارد ۹ نفر پولشان را به صورت کامل پرداخت کردند اما ۱۱ نفر پرداختشان به صورت کامل نبوده که ما با روش‌های مختلف اقدام به اطلاع‌رسانی کردیم و از مردم دعوت می‌کنیم که میزان پرداخت‌هایشان را تکمیل کنند تا تحویل واحد‌ها عقب نیفتد.

    نظرات