ظرفیت سرمایه‌گذاری ۶۰ هزار میلیاردی در ۱۸ شهر جدید کشور/افتتاح بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان در کشور

ظرفیت سرمایه‌گذاری ۶۰ هزار میلیاردی در ۱۸ شهر جدید کشور/افتتاح بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان در کشور

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور وزیر صنعت و معدن و همچنین نریمان دبیرکل اتاق تعاون ایران برگزار گردید.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irنمایشگاه نمایشگان بین‌اللملی صنعت ساختمان و همزمان با آن نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری شهرهای جدید امروز افتتاح گردید.

بر اساس این گزارش نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور نعمت زاده وزیر صنعت‌، معدن و تجارت و مفتح معاون وزیر صنعت‌، معدن و تجارت و همچنین نریمان دبیرکل اتاق تعاون ایران افتتاح گردید.

طبق این گزارش نریمان با اشاره به اینکه در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید تمامی شهرهای جدید در رتبه از جمله پردیس پرند هشتگرد فولاد شهر بهارستان، گل بهار، صدرا و سهند و همچنین شهرهای جدید گروه ب از جمله: مجلسی، بینالود، اندیشه، مهاجران، عالی شهر و شهرهای جدید گروه دارای رتبه ۳ از جمله علوی، رامین، شیرین شهر، رامشار و امیرکبیر حضور دارند.

وی در ادامه افزود: در شهرهای جدید ۵۰ هزار هکتار محدوده مصوب داریم و می‌توانیم بستر کاری را همین مساحت در نظر بگیریم و آمادگی سرمایه‌گذاری ۶۰ هزار میلیارد تومانی در بخش‌های مختلف شهرهای جدید از جمله مترو را داریم.

نریمان در ادامه با بیان اینکه سال گذشته مقدمات نمایشگاه بزرگ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید آماده شده است گفت: در این نمایشگاه ظرفیت‌های بالقوه شهرهای جدید ایران به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود و تلاش می‌کنیم امکانات و مدیریت بخش خصوصی را جذب کنیم.

وی در ادامه افزود: ۵ تا ۲۰ درصد تخفیف تشویق و ترغیب برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده و می‌توانیم با تصویب مجمع عمومی تخفیف‌های بیشتر از ۲۰ درصد را برای سرمایه‌گذاران در نظر بگیریم.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات