تصاویر مسکن مهر بدون آب

تصاویر مسکن مهر بدون آب

www.bananews.irتعدادی از واحدهای مسکونی‌مهر در شهر جدید پرند آماده تحویل شده و حتی برای آنها پایان‌کار نیز صادر شده است، اما به دلیل نبود خدمات، این واحدها فعلا امکان سکونت و استفاده را ندارند.

گزارش بنا نیوز به نقل از دنیای‌اقتصاد از آخرین اوضاع ساخت‌ وسازهای مسکن‌مهر در تهران حاکی است در شهر جدید پرند عملیات ساخت یک بلوک ۵۰ واحدی از مجموعه ۵۰۰ واحدی مسکن‌مهر در فاز ۴ این شهر، به‌طور کامل به پایان رسیده و متقاضیان این مجموعه که در تعاونی مسکن‌مهر عضو هستند با پرداخت تمام و کمال آورده نقدی خود، منتظر تحویل کلید این واحدها هستند، اما سازنده این مجموعه به دلیل آنکه هنوز نتوانسته انشعاب آب شهری را دریافت کند و ساختمان را به آب شرب متصل کند، امکان تحویل واحدها به متقاضیان را ندارد.

این مجموعه همچنین علاوه بر مشکل خدمات زیربنایی، در منطقه‌ای قرار دارد که تراکم ساخت‌وسازهای ۹۹ساله در آنجا زیاد است و محیط کارگاهی در این منطقه – تردد کارگران ساختمانی و ماشین‌آلات سنگین- باعث شده عملا امکان سکونت در آن وجود نداشته باشد.

تصاویر موجود در این گزارش نشان می‌دهد واحدهای مجموعه تعاونی مسکن‌مهر ۱۲ شهرری در فاز ۴ شهر جدید پرند از هر نظر آماده استفاده است و عملیات نازک‌کاری این واحدها به‌طور کامل انجام شده است. مدیر عامل این تعاونی در گفت‌وگو با دنیا‌ی‌اقتصاد درباره نبود امکانات بهره‌برداری از واحدهای ساخته شده، تصریح کرد: حدود سه ماه پیش به ما اعلام کردند سرعت ساخت‌ را افزایش دهید قرار است در هفته دولت آنها را بهره‌برداری کنیم، اما حالا که واحدها به مرحله تحویل رسیده، امکان بهره‌برداری وجود ندارد. مهدی دژآباد افزود: به اعضای تعاونی وعده کرده بودیم از ابتدای پاییز به تدریج بلوک‌ها را تحویل می‌دهیم؛ اما هم‌اکنون آنها گلایه دارند که چرا به‌رغم پرداخت آورده نقدی‌شان، اجازه استفاده از واحدهای ساخته شده را ندارند. برای این مجموعه ۵۰ واحدی در تاریخ ۲۵/۷/۸۹ پایان‌کار صادر شده است.

 

 

    نظرات