افزایش عمر ساختمان‌ها در گرو استفاده از مصالح استاندارد

افزایش عمر ساختمان‌ها در گرو استفاده از مصالح استاندارد

http://www.bananews.ir/رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: با استفاده از مصالح استاندارد و نوین می‎توان کیفیت ساختمان‏‌ها را ارتقا داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irاحد محمدی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنعت ساختمان که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از تولیدات در حوزه ساختمان مربوط به مصالح ساختمانی است که استفاده از مصالح استاندارد، یکی از الزامات احداث ساختمان‎ها است.

وی ادامه داد: تلاش بر این است که عمر و کیفیت ساختمان‌ها بالا برود که یکی از گام‎های اساسی در این زمینه، همین بحث مصالح استاندارد و به روزرسانی شده است که می‎توان با استفاده از این نوع مصالح، کیفیت ساختمان‎‏ها را افزایش داد.

محمدی افزود: نمایشگاهی که هم‌اکنون برپا شده است، شامل مجموعه کارخانه‎هایی است که تولیدات ساختمانی دارند و عمدتا تولیدات داخلی هستند، به همین خاطر این نمایشگاه دو جنبه مثبت دارد که یکی شناساندن محصولات داخلی است و از قضا ما نیز به دنبال این مهم هستیم و دیگری شناساندن این تولیدات به مصرف‌کنندگان است تا بتوانند محصولی را که به دنبال آن هستند را شناسایی کرده و خریداری کنند.

 

ایسنا

    نظرات