افتتاح بیش از ۱۳۸ هزار مسکن مهر

افتتاح بیش از ۱۳۸ هزار مسکن مهر

http://www.bananews.ir/۱۳۸ هزار و ۴۹۵ واحد مسکن مهر به همراه ۷۲۸ پروژه حمل و نقلی به افتتاح می‌رسد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irوزارت راه و شهرسازی به مناسبت هفته دولت ۱۳۸ هزار و ۴۹۵ واحد مسکن مهر را افتتاح می‌کند که از این تعداد ۳۲ هزار و ۹۷۸ واحد در شهرهای با جمعیت بالای ۲۵ هزار نفر، ۸ هزار و ۳۳۰ واحد در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر، ۳۱ هزار و ۹۸۷ واحد در شهرهای جدید، ۶۵ هزار و ۲۰۰ واحد در بافت فرسوده و ۱۳ پروژه توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی قرار دارد.

در مجموع شرکت‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی ۶۲ هزار و ۳۲۰ هزار واحد مسکن مهر را به بهره‌برداری می‌رسانند. همچنین ۷۲۸ پروژه حمل و نقل با اعتبار یک هزار و ۹۸۵ میلیارد تومان در این مدت به بهره برداری می‌رسد که از این تعداد، ۱۶ پروژه با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد ریال مربوط به حوزه ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، ۱۱ پروژه با اعتبار بیش از یک هزار میلیارد ریال در بخش راه آهن، ۱۶ پروژه با اعتبار بیش از یک هزار میلیارد ریال در سازمان بنادر و دریانوردی است.

براین اساس در این مدت، ۱۰ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتبار بیش از ۵ هزار میلیارد ریال، ۶ پروژه با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال و ۱۳ پروژه هواشناسی با اعتبار ۱۶۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

 

مهر

    نظرات