افزایش ۳ برابری خرید اوراق مشارکت مسکن

افزایش ۳ برابری خرید اوراق مشارکت مسکن

http://www.bananews.ir/بت شکن گفت: سقف تسهیلات مسکن پس از گذشت ۸ سال افزایش یافته است و آمارها حاکی از آن است که میزان استفاده از اوراق مسکن ۳ برابر شده است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،بت شکن با بیان اینکه در ارائه تسهیلات ۴۵ میلیون تومانی اوراق مسکن متقاضیان باید بین یکسال تا یکسال و نیم در سپرده ممتاز بانک مسکن سرمایه گذاری کنند گفت: اوراق مشارکت مسکن متناسب با حجم سپرده گذاری تعلق می‌گیرد و در صورتی که حجم سپرده‌های مردم در بانک مسکن کاهش یابد میزان اوراق نیز کاهش می یابد.

وی در ادامه افزود‌: در صورتی که حجم سپرده‌های مردم در سپرده ممتازبانک مسکن افزایش یابد تعداد اوراق نیز به تبع آن در بازار افزایش می یابد.

مدیر عامل بانک مسکن در ادامه اظهار داشت: سقف تسهیلات مسکن پس از گذشت ۸ سال افزایش یافته است و آمارها حاکی از آن است که میزان استفاده از اوراق مسکن ۳ برابر شده است.

بت‌شکن در ادامه تصریح کرد: برای استفاده بیشتر از اوراق تسهیلات مسکن باید میزان سپرده گذاری در سپرده ممتاز افزایش یابد.

وی در ادامه یادآور شد: در چند ماه گذشته نه تنها رکود در بازار مسکن حاکم نشده بلکه استفاده از سقف تسهیلات مسکن نیز افزایش یافته است.

مدیر عامل بانک مسکن در ادامه خاطر نشان در حال حاضر میزان خرید اوراق مشارکت تسهیلات خرید مسکن ۹۰ عدد است و بنابراین امکان سفته بازی برای متقاضیان وجود ندارد.

گفتنی است قیمت اوراق تسهیلات خرید مسکن پس از افزایش چند برابری طی روزهای گذشته قیمت آن به ۹۰ هزارو ۵۰۰ تومان رسید.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات