تحویل ۸۰۴ واحد مسکن مهر در رامشار تا پایان امسال / منتظر تامین خدمات زیربنایی از سوی وزارت نیرو نمی‌مانیم

تحویل ۸۰۴ واحد مسکن مهر در رامشار تا پایان امسال / منتظر تامین خدمات زیربنایی از سوی وزارت نیرو نمی‌مانیم

http://www.bananews.ir/میر گفت: در صورتی که این خدمات تامین نشود منتظر وزارت نیرو نمی‌مانیم بلکه خودمان اقدام به تامین خدمات زیر بنایی می‌کنیم.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،میر، مدیرعامل شرکت عمران رامشار با بیان اینکه ۸۰۴ واحد مسکن مهر در این شهر برنامه‌ریزی شده است گفت: پیشرفت فیزیکی این واحدهای مسکونی بالای ۷۵ درصد است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عدم تامین زیرساخت های کافی مشکل تمامی واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید به شمار می‌رود گفت: در صورتی که این زیر ساخت‌ها تامین شود واحدهای مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

میر در ادامه تصریح کرد: تعامل و تفاهمی که با مسئولان خدمات زیربنایی صورت گرفته است، تمامی زیرساخت‌های این واحدها در آینده نزدیک تکمیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت رامشار در ادامه توضیح داد: در صورتی که این خدمات تامین نشود منتظر وزارت نیرو نمی‌مانیم بلکه خودمان اقدام به تامین خدمات زیربنایی می‌کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: بخشی از خدمات زیربنایی از جمله شبکه توزیع آب و جمع آوری فاضلاب و سایر خدمات را این شرکت خود تامین کرده است.

میر در ادامه افزود: در ۸۰۴ واحد مسکن مهری که در این شهر ساخته شده است هیچ تعاونی شرکت نداشته و انبوه‌سازان خود اقدام به ساخت این واحدها کرده‌اند.

 

ایسنا

نظرات