واحدهای مسکونی شهرهای جدید رامین تکمیل می شود

واحدهای مسکونی شهرهای جدید رامین تکمیل می شود

http://www.bananews.ir/۱۸۰۰ واحد از واحدهای مسکونی شهرهای جدید رامین با تکمیل زیرساخت‌ها تا قبل از دهه آماده واگذاری به متقاضیان خواهند بود.

محمد شهید زاده مدیر عامل شهر جدید رامین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران افزود: یک هزارو ۸۰۰ واحد مسکونی شهرهای جدید رامین در ناحیه اول در حال تکمیل است که انشاالله با تکمیل زیر ساخت‌ها تا قبل از دهه فجر آماده تحویل و واگذاری خواهد شد.

وی تصریح کرد: تهسیلات بانکی تقریبا دریافت شده، اما آن مقداری که بر عهده خود متقاضی است سهم آورده‌اش هنوز تکمیل نشده است.

شهید زاده در ادامه اظهار داشت: با اختصاص ۲۵ میلیون تومان تسهیلات به بخش مسکن از سوی دولت، متقاضیان بایستی حدود ۲۰ میلیون تومان از آورده خود را تامین کنند.

مدیر عامل شهر جدید رامین خاطر نشان کرد: ۹۰ درصد زیر ساخت‌ها بخش مسکن در شهرهای جدید رامین تشکیل شده که انشاالله با تکمیل ۱۰ درصد باقی مانده پروژه‌ها آماده تحویل و واگذاری خواهد شد.

وی یکی از مهم‌ترین نیازهای استان را تامین اعتبار برای تکمیل راه‌ها، معابر، ساخت و سازها، خدمات، رونمایی مدرسه، بازارچه و درمانگاه دانست که هنوز اعتبارات آن به طور کامل تکمیل و پرداخت نشده است.

وی یادآور شد: به کارگیری اهرم‌های مالی می‌تواند یکی از راهکارهای کنترل و نظارت پیمانکاران در حوزه ساخت و ساز با کیفیت در بخش مسکن باشد.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات