آورده سریع متقاضیان مانع افزایش قیمت مسکن مهر می‌شود

آورده سریع متقاضیان مانع افزایش قیمت مسکن مهر می‌شود

http://www.bananews.ir/حق شناس با اشاره به اینکه بنیاد مسکن به عنوان دستگاه کنترل کننده برنامه حق ورود به تعاونی‌ها را ندارد گفت: متقاضیانی که آورده‌های خود را سریعتر پرداخت کردند مشمول افزایش قیمت در واحدهای مسکن مهرخود نشدند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،حق شناس با بیان اینکه به دلیل تغییرات قیمتی در مصالح ساختمانی تمامی واحدهای مسکن مهر شامل افزایش قیمت شده‌اند گفت: قیمت سیمان و آهن‌آلات به دلیل نوسانات ارزی مشمول افزایش قیمت شدند که این امر به مسکن مهر نیز سرایت کرد.

وی در ادامه افزود: متقاضیانی که آورده‌های خود را سریعتر پرداخت کردند مشمول افزایش قیمت در واحدهای مسکن مهرخود نشدند ولی متاسفانه برخی از متقاضیان با عدم به موقع پرداخت آورده خود شاهد افزایش قیمت شدند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن با اشاره به مشکلات ایجاد شده توسط تعاونی‌ها برای متقاضیان مسکن مهر گفت: ما به عنوان دستگاه کنترل کننده برنامه حق ورود به تعاونی‌ها را نداریم ولی جلسات متعددی با مدیران و اعضای هیئت مدیره این تعاونی‌ها برای حل مشکلات تعاونی‌ها برگزار کردیم.

حق شناس در ادامه تصریح کرد: تعداد هزارو ۵۰۰ واحد مسکن شهری در مهرآباد و چندین هزار واحد مسکن شهری نیز در صفا دشت به بهره برداری رسیده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن در ادامه خاطر نشان کرد: خرید و فروش مسکن مهر حقوق مالکانه است و این امکان را می دهد که متقاضیان در هر نقطه‌ای که دوست دارند واحد مسکونی خود را خریداری کنند.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات