تکمیل بیش از ۹۰ درصد مسکن مهر در شهر اندیشه

تکمیل بیش از ۹۰ درصد مسکن مهر در شهر اندیشه

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شهر جدید اندیشه تاکید کرد: تا پایان سال جاری بیش از ۹۰ درصد پروژه‌ها در شهر جدید اندیشه افتتاح خواهند شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)محمد آیینی درباره آخرین وضعیت تحویل واحد‌ها در این شهر، اظهار کرد: در شهر جدید اندیشه مشکلی برای تحویل واحد‌ها وجود ندارد، خدمات زیربنایی و روبنایی این واحد‌ها در حال تکمیل است.

وی افزود: با وزارت نیرو تفاهم کرده‌ایم، هزینه‌ها هم پرداخت شده و عملیات ساخت در حال انجام است.

مدیر عامل شهر جدید اندیشه با بیان این‌که تا دهه فجر تعداد زیادی از واحدها تحویل داده خواهند شد، تصریح کرد: تحویل واحد‌ها در شهر اندیشه با تکمیل بودن خدمات زیربنایی و روبنایی صورت می‌گیرد و مشکلی با وزارت نیرو برای تامین آب و برق این واحد‌ها وجود ندارد.

آیینی با اشاره به این‌که فقط نگرانی‌هایی برای تامین گاز این واحد‌ها وجود دارد، افزود: تامین گاز واحد‌ها به صورت مجتمعی صورت گرفته که ما ترجیح می‌دهیم به صورت واحدی باشد.

مدیر عامل شهر جدید اندیشه با بیان این‌که تا پایان سال جاری بیش از ۹۰ درصد از پروژه‌ها در شهر جدید اندیشه افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم پرونده مسکن مهر در شهر جدید اندیشه تا پایان سال جاری بسته شود.

وی خاطر نشان کرد: اما بنا به دلایل پیش‌بینی نشده‌ای می‌توان گفت پرونده مسکن مهر در شهر جدید اندیشه تا اوایل سال ۱۳۹۴ بسته خواهد شد.

آیینی در ادامه با بیان این‌که تکمیل واحد‌ها در اندیشه از مرز ۷۵ درصد گذشته، ادامه داد: تکمیل بقیه واحد‌ها هم در حال انجام است.

مدیر عامل شهر جدید اندیشه خاطر شان کرد: پروژه‌های مسکن مهر در شهر جدید اندیشه با کیفیت بالایی ساخته شده، به گونه‌ای که به زیبایی شهر اندیشه افزوده شده است.

شهر اندیشه با وسعت ۱۴۹۵ هکتار به صورت مثلثی در غرب استان تهران، واقع در شهرستان شهریار در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر تهران است.

این شهر در ۳ کیلومتری شمال غربی شهر شهریار و ۷ کیلومتری جنوب شرقی شهر کرج واقع شده است و از لحاظ دسترسی به شبکه‌های ارتباطی منطقه از جایگاه و موقعیت سوق الجیشی نسبتا خوبی برخوردار است.

 

ایسنا

    نظرات