اعطای گواهینامه ۲۰۰۸ : ۹۰۰۱ ISO به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

اعطای گواهینامه ۲۰۰۸ : ۹۰۰۱ ISO به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

http://www.bananews.ir/سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران، موفق به دریافت گواهینامه‌ی ۲۰۰۸ : ۹۰۰۱ ISO از شرکت PCMS استرالیا شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،گواهینامه‌ی ایزو ۹۰۰۱ در پی ماه‌ها تلاش مدیران و کارکنان سازمان در پیاده‌سازی استانداردهای مدیریت کیفیت، به این سازمان اعطا شد.

در جلسه‌ای که به منظور اعطای این گواهینامه به سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران برگزار شده بود، مهندس محمد محمدی‌نژاد خزانه‌دار و نماینده‌ی مدیریت در سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2008 ضمن اشاره به مسیر طی شده برای دریافت این گواهینامه‌ی بین المللی بیان داشت: با احساس نیازی که در مورد پیشرفت روند تعالی سازمان احساس شد، قدم در این راه گذاشتیم و بعد از انجام همه‌ی گام های مورد نیاز، نهایتا به عنوان اولین سازمان استانی نظام مهندسی ساختمان، موفق به دریافت گواهینامه‌ی بین المللی مدیریت کیفیت شدیم.

در ادامه مهندس حسن قربانخانی، نائب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران نیز با تبریک کسب این موفقیت به کارکنان سازمان، تاکید کرد: بهبود سیستم مدیریت کیفیت، یک کار مستمر است که نقطه پایان ندارد. این راه پیوسته است و باید ادامه داشته باشد.
نماینده‌ی شرکت PCMS استرالیا نیز با تقدیر از همت مدیران سازمان در به ثمر نشستن این موفقیت، بیان کرد: کار سختی را در پیش گرفته بودیم که خوشبختانه با همت مدیران سازمان، این کار سخت، به نتیجه مثبت و مناسبی منجر شد.

وی همچنین با تشکر از مهندس محمدی‌نژاد که به عنوان نماینده‌ی مدیریت در سیستم مدیریت کیفیت، تلاش‌های بی شائبه‌ای را انجام داده بود، عنوان داشت: همه‌ی ما با یکدیگر هم هدف بودیم و همین مسئله باعث دستیابیمان به موفقیت شده است.

در پایان جلسه، تقدیرنامه‌های مدیران و پرسنل سازمان که در دریافت این گواهینامه نقش موثری ایفا کرده بودند، به آنها اعطا شد.

 

نظام مهندسی

    نظرات