اعلام مقالات برتر در یازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریاییicopmas 2014

اعلام مقالات برتر در یازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریاییicopmas 2014

http://www.bananews.ir/بنانیوز-اعلام مقالات برتر جهت ارائه شفاهی و پوستر در یازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی icopmas 2014.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،اعضای کمیته علمی یازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی و کمیته تخصصی انجمن مهندسی سواحل و سازه های دریایی ایران طی نشستی مشترک مقالات برتر را جهت ارائه بصورت شفاهی و پوستر انتخاب نمودند.

 

دبیر همایش ICOPMAS 2014 با اعلام این خبر افزود: با توجه به استقبال گسترده دانش پژوهان و متخصصین داخلی و خارجی از این همایش بین المللی و دریافت بیش از ۶۲۷ خلاصه مقاله مبسوط توسط دبیرخانه همایش ، مقالات دریافتی از طریق سامانه به هنگام برای حدود ۵ داور داخلی و خارجی جهت ارزیابی بر اساس شاخص های از پیش تعیین و اعلام شده ارسال گردید.

مهندس اله یار اشاره نمود پیرو تصمیم متخذه در جلسه کمیته علمی همایش مقرر گردید جهت انتخاب نهایی مقالات برتر به منظور ارائه شفاهی و پوستر، اعضای کمیته علمی داخلی و کمیته تخصصی انجمن مهندسی سواحل و سازه های دریایی ایران، نسبت به بررسی ارزیابی های صورت گرفته اقدام نموده که نهایتاً تعدادی از مقاله ها را جهت ارائه شفایی و ارائه بصورت پوستر انتخاب نمودند.

شایان ذکر است یازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی با حضور اساتید، دانش پژوهان و متخصصین داخلی و بین المللی و نیز مدیران و کارشناسان ارگانهای دریایی از تاریخ ۳ لغایت ۵ آذر ماه سال جاری در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد گردید.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص همایش مذکور به آدرس اینترنتی http://icopmas.pmo.ir مراجعه فرمایند.

    نظرات