دولت طرح جامع مسکن را اجرایی کند

دولت طرح جامع مسکن را اجرایی کند

http://www.bananews.ir/رئیس کانون سراسری انبوه سازان با تاکید بر اینکه اگر دولت به طرح جامع مسکن عمل کند، به طور حتم موفق می شود، گفت: اگر در شهر تهران، اصول معماری و شهرسازی مراکز شهر احیا می‌شد، به شهرهای جدید نیازی نداشتیم.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،جمشید برزگر در خصوص اجرای طرح جامع مسکن اظهار داشت: معتقدم که اگر طرح جامع مسکن همانگونه که هست به اجرا برسد، دولت به طور حتم موفق می‌شود و البته جامعه انبوه سازان هم به دولت کمک می کند.

وی با بیان اینکه آنهایی که در بازار به دنبال دلالی و سوداگری هستند، انبوه ساز نیستند، گفت: در سال‌های اخیر سازندگان غیرحرفه‌ای وارد این بخش شدند اما اگر دولت از انبوه ساز به عنوان سازنده واقعی بازار مسکن و بازوی فکری و اجرایی استفاده کند، به طور حتم در اجرای طرح‌های مختلف، موفق می‌شود.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان با تاکید بر اینکه معتقدیم این حرکت باید شکل بگیرد و از سال آینده که این سیاست‌ها اجرایی شود، بیان کرد: با اجرای سیاست‌های دولت در طرح جامع مسکن، تاثیرات اجرای آن بلافاصله در بازار مشخص می شود.

برزگر با بیان اینکه دولت نباید فقط بر توسعه شهر تهران تاکید داشته باشد، گفت: اگر در شهر تهران، اصول معماری و شهرسازی مراکز شهر احیا می‌شد، نیاز به شهرهای جدید نداشتیم.

 

مهر

    نظرات