تحویل ۲۹ هزار واحد مسکن مهر استان تهران تا پایان امسال

تحویل ۲۹ هزار واحد مسکن مهر استان تهران تا پایان امسال

http://www.bananews.ir/واحدی گفت: تا پایان سال ساخت ۲۹ هزار واحد مسکن مهر به اتمام می‌رسد و بخش عمده‌ای از این واحدها در دهه فجر افتتاح و مابقی در اسفند ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،واحدی با بیان اینکه مسئولیت ما ساخت مسکن مهر برای شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت بوده است گفت: تا پایان امسال پرونده مسکن مهر در این شهرها بسته می‌شود.

وی در ادامه افزود: تاکنون ساخت اکثر واحدهای مسکن مهر در شهرهایی از جمله واوان، اسلام‌شهر، رباط کریم، دماوند، فیروزکوه به پایان رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، تصریح کرد: واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت در انتظار خدمات زیربنایی هستند و در صورتی که در این سایت‌ها انشعاب آب و فاضلاب آنها نصب شود آماده بهره‌برداری هستند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۲۹ هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد گفت: بخش عمده‌ای از این واحدها در دهه فجر افتتاح و مابقی آنها در اسفند ماه تحویل داده می‌شود.

واحدی خاطرنشان کرد: پرونده مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان تهران به طور قطع با تأمین خدمات آب، برق‌، گاز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

باشگاه خبرنگاران

 

    نظرات