قیمت مسکن مهر در هشتگرد گران نمی‌شود/ پایان ۹۶۰۰ واحد بدون آب و برق

قیمت مسکن مهر در هشتگرد گران نمی‌شود/ پایان ۹۶۰۰ واحد بدون آب و برق

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه قیمت مسکن مهر در این شهر جدید افزایشی ندارد، گفت: حدود ۹ هزار و ۶۰۰ واحد تاپایان سال به اتمام میرسد که خدمات زیربنایی ندارد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irمحمدرضا توکلی درخصوص احتمال افزایش قیمت مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد، گفت: افزایش قیمتی برای واحدهای این شهر نداریم و دستورالعمل شماره ۳ آخرین افزایش قیمت مسکن مهر دراین شهر بوده است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل شماره ۳ را در سال ۹۲ ابلاغ کردیم، بیان کرد: بنابراین افزایش قیمت جدیدی در این شهر نداریم و تنها مشکل ما در حال حاضر خدمات زیربنایی مسکن مهر در سایت های مسکن مهر است.

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد با اشاره به اینکه حدود ۹ هزار و ۶۰۰ واحد تاپایان سال به اتمام می رسد که خدمات زیربنایی ندارد، افزود: قرار بود وزارت نیرو برای تامین خدمات این واحدها به ما کمک کند و جلساتی را هم با مسئولان این بخش داشتیم اما تاکنون خدمات زیربنایی این واحدها تامین نشده است.

توکلی تصریح کرد: در نشستی که با قائم مقام مسکن مهر و نماینده وزارت نیرو درخصوص پیگیری مسائل و مشکلات خدمات زیربنایی پروژه های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد و استان البرز برگزار شد، مقرر شده بود کلیه ادارات خدمات رسان با همکاری شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نیاز ۱۰ هزارواحد مسکن مهر را تامین کنند.

 

مهر

    نظرات