پرداخت ۱۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به پروژه مسکن مهر پرند/ افزایش قیمت مسکن ناشی از تعدیل قیمت‌ها بوده است

پرداخت ۱۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به پروژه مسکن مهر پرند/ افزایش قیمت مسکن ناشی از تعدیل قیمت‌ها بوده است

http://www.bananews.ir/هاشم‌زهی گفت: تاکنون ۱۸۵۰ هزار تومان تسهیلات جهت ساخت مسکن مهر در پرند پرداخت شده و این پروژه بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irباران هاشم‌زهی با بیان این که تاکنون حجم تسهیلات ارائه شده به واحدهای مسکن مهر در پرند ۱۸۵۰ میلیارد تومان بوده است گفت:بخشی از این تسهیلات از سوی آورده مردم بوده و بخشی نیز از سوی بانک‌ها تامین شده است.

وی با اشاره به این که افزایش مسکن مهر ناشی از تعدیل قیمت‌ها بوده است گفت: در صورتی که سازنده در تحویل واحدها تاخیر داشته باشد باید جریمه تاخیر را پرداخت کند.

هاشم‌زهی در ادامه یادآور شد : شرکت عمران شهر جدید پرند تنها شرکتی است که جریمه تاخیر در دیرکرد واحدها را داشته‌اند و این جریمه به متقاضیان برگشت داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پرند در ادامه اظهار داشت: تاکنون هیچ متقاضی بدون اطلاع از سامانه مسکن مهر حذف نشده است و در صورتی که متقاضی خود درخواست داده باشد با رضایت کامل حذف می‌شود.

وی در ادامه توضیح داد: متقاضیان خوش حسابی که آورده خود را به موقع پرداخت کرده باشند در الویت تحویل واحدها قرار می‌گیرند.

هاشم زهی در ادامه اظهار داشت: ۱۸ هزار واحد مسکن مهر در پرند با تمامی زیرساخت‌ها و روبناها تکمیل شده و به متقاضیان تحویل داده شده است

وی در ادامه یادآور شد: کلیه پروژه های مسکن مهر در پرند بالای ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیرعامل شرکت عمران پرند خاطرنشان کرد: هیچ پروژه‌ای بدون آب، برق و گاز به متقاضیان تحویل داده نمی‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات