تداوم رکود بازار مسکن تا نیمه دوم زمستان/ افزایش اجاره‌بها همگام با تورم

تداوم رکود بازار مسکن تا نیمه دوم زمستان/ افزایش اجاره‌بها همگام با تورم

http://www.bananews.ir/رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران گفت: نرخ اجاره بها همگام با نرخ تورم پیش می‌رود و افزایش میزان تورم، افزایش میزان اجاره‌ را به دنبال دارد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irحسن محتشم، رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران درباره‌ی وضعیت بازار مسکن اظهار کرد: بازار مسکن همچنان در رکود به سر می‌برد و حداقل این رکود‌ تا نیمه دوم زمستان امسال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اما در پایان سال ۱۳۹۳ و در نیمه دوم زمستان تغییر و تحول برای واحد‌های کوچک‌تر پیش خواهد آمد.

رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران با اشاره به این‌که متقاضیان و بهره‌برداران این حوزه برای پیش‌گیری و صرفه‌جویی از افزایش ناشی از تورم سال آینده دست نگه داشته‌اند، تصریح کرد: اما این روال تا پایان سال تغییر می‌کند.

محتشم با بیان این‌که شاهد نقل و انتقالی در پایان سال در بازار مسکن خواهیم بود، افزود:پیش‌بینی می‌شود روند نقل و انتقال تا اوایل تابستان سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

رییس انجمن صنفی انبوه‌سازان استان تهران درباره‌ی وضعیت بازار اجاره اظهار کرد: نرخ اجاره همگام با نرخ تورم پیش می‌رود و افزایش میزان تورم، افزایش میزان اجاره‌ را به دنبال دارد.

وی با بیان این‌که بازار اجاره تا پایان سال به روال فعلی پیش خواهد رفت، گفت: ازآنجایی که خرداد‌ماه فصل نقل و انتقالات است پیش‌بینی می‌شود نقل و انتقال در بازار اجاره نیز از خردادماه سال آینده آغاز شود.

 

ایسنا

    نظرات