دریافت ۴برابر حق بیمه اضافه برای مسکن مهر

دریافت ۴برابر حق بیمه اضافه برای مسکن مهر

http://www.bananews.ir/مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: بر اساس مصوبه دولت حق بیمه برای هر متر واحد مسکن مهر فقط ۵۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده و اخذ هر گونه مبلغ اضافه، خلاف مصوبه دولت است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irقائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر درباره مشکل بیمه در پروژه‌های مسکن مهر اظهار کرد: براساس مصوبه دولت برای هر متر ۵۲۰۰ تومان حق بیمه در نظر گرفته شده که متأسفانه علیرغم دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آقای نوربخش، رئیس سازمان تأمین اجتماعی مدیران استانی تأمین اجتماعی سلیقه‌ای عمل می‌کنند و اعداد متفاوتی تا سقف ۲۲ هزار تومان هم از متقاضیان گرفته اند.

مهر آبادی تاکید کرد: این امر مخالف مصوبه دولت است و شایسته است مدیران استانی به مصوبه دولت و دستور مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عمل کنند.

وی با بیان این‌که پیگیری‌هایی توسط وزیرراه و شهرسازی در این زمینه صورت گرفته افزود: مقام عالی وزارت تأکید دارند که فقط متری ۵۲۰۰ تومان که مصوبه دولت بوده و ابطال هم نشده اخذ شود و نه بیشتر و ظرف ۲۰ روز هم برابر مصوبه باید مفاصا حساب ارائه شود.

مهرآبادی با اشاره به اینکه ‌مشکلاتی در زمینه مالیات این واحدها وجود داشته که خوشبختانه تا ۹۵ درصد حل شده گفت: از معاون وزیر و رئیس سازمان امور مالیاتی تشکر می کنم که همکاری بسیار خوبی در این زمینه به عمل آورده و در حال حاضر در یک یا دو استان مشکلاتی وجود دارد،که آنرا هم با کمک آقای عسگری حل خواهیم کرد.

 

ایسنا

    نظرات