تکمیل پروژه مسکن ویژه تهرانسر در کمتر از ۷ ماه

تکمیل پروژه مسکن ویژه تهرانسر در کمتر از ۷ ماه

http://www.bananews.ir/مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر گفت: در صورتی که متقاضیان می‌خواهند واحد خود را تحویل بگیرند، باید آخرین قسط خود را واریز کرده که مبلغ ۴۵ میلیون تومان است و یک قرارداد ۱۰ ساله برای پرداخت اقساط زمین باید با سازمان ملی زمین و مسکن امضاء شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir مسعود بیژنی مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر در مراسمی که به مناسبت مرحله اول واگذاری واحدهای مسکونی، مسکن ویژه تهرانسر برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدا پروژه ۵۰ الی ۱۰۰ نفر در پروژه تهرانسر کار می‌کردند که از ابتدا سال این تعداد به هزار و بعد حدود ۲ هزار نفر رسیده است.

وی افزود: در کمتر از ۷ ماه کل پروژه مسکن ویژه تهرانسر را تحویل خواهیم داد.

بیژنی با بیان این که مسکن تهرانسر با مسکن مهر متفاوت است، افزود: در طرح مسکن ویژه تهرانسر همه امکانات از جمله در ضد سرقت، آیفون تصویری، آسانسور و غیره نصب شده است تا هموطنان به راحتی بتوانند در آنجا سکونت کنند.

وی در ادامه گفت: متراژ مفید هر واحد ۱۰۵ متر است و در مشاعات ۱۴۸ متر متراژ غیر مفید داریم.

وی با بیان این که در هر بلوک ۱۰ واحد در ۵ طبقه داریم که در هر طبقه دو واحد وجود دارد، خاطرنشان کرد: در حوزه خدمت زیربنایی و رونمایی شهرداری منطقه ۲۱ همکاری خوبی داشته‌اند و فاز اول که امروز افتتاح شده قرار بود که تا پایان آذر ماه افتتاح شود که این زمان به امروز موکول شده است.

مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر تصریح کرد: در صورتی که متقاضیان می‌خواهند واحد خود را تحویل بگیرند، باید آخرین قسط خود را واریز کرده که مبلغ ۴۵ میلیون تومان است و یک قرارداد ۱۰ ساله برای پرداخت اقساط زمین باید با سازمان ملی زمین و مسکن امضاء شود.

 

ایسنا

    نظرات