جلوگیری از شوک قیمتی در بازار مسکن

جلوگیری از شوک قیمتی در بازار مسکن

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان ملی زمین و ساختمان گفت: رکود به وجود آ‌مده در بازار مسکن تا به امروز خودش را نشان نداده اما با جوی که بین تولیدکنندگان وجود دارد می‌تواند به صورت یک شوک قیمتی در سال آینده بروز کند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irمحمد پژمان، مدیر عامل سازمان ملی زمین و ساختمان در حاشیه افتتاح مسکن ویژه تهرانسر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسکن ویژه تهرانسر با توجه به این که مدتی با کندی پیش رفت اما سعی کردیم با یک سازماندهی کاملا متفاوت سرعت ساخت این پروژه را چند برابر کنیم.

وی افزود: در حال حاضر ۵۳۰ واحد مسکن ویژه تهرانسر به متقاضیان تحویل داده شد و تا اوایل تابستان این پروژه به اتمام می‌رسد.

 

پژمان با بیان این که تلاش کردیم در این پروژه کیفیت ساخت و ساز افزایش دهیم و رضایتمندی مردم را به طور کامل جلب کنیم، افزود: در پروژه مسکن ویژه تهرانسر فضاهای سبز، بوستان، واحدهای تجاری، مسجد و واحدهای آموزشی، برنامه‌ریزی در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و ساختمان تاکید کرد: با پایان گرفتن این پروژه تمامی خدمات در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به این که عمده جهت‌گیری دولت برای ساخت مسکن دهک‌های سه و چهار اول جامعه که زیر خط فقر قرار دارند و بضاعت مالی آنها در حدی نیست که پس‌انداز کنند، تصریح کرد: تمرکز خود را برای این اقشار در نظر داریم.

پژمان با اشاره به این که رکود در بازار مسکن تا به امروز خودش را نشان نداده گفت: اما جوی که بین تولیدکنندگان وجود دارد، می‌تواند به صورت شوک در سال آینده خودش را نشان دهد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و ساختمان در پایان خاطرنشان کرد: باید با ایجاد مشوق‌هایی در بین تولید کنندگان از ایجاد هر گونه شوک قیمتی در بازار مسکن جلوگیری کنیم.

 

ایسنا

    نظرات