بلیت قطار شیراز-مشهد رجاء با ۳۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود

بلیت قطار شیراز-مشهد رجاء با ۳۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود

http://www.bananews.ir/بهای بلیت قطار ۴ تخته لوکس پلور سبز شیراز – مشهد و بالعکس تا پایان دی ماه با۳۰ درصد تخفیف ویژه به متقاضیان سفر عرضه می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irارائه تخفیف در بهای بلیت قطار یاد شده شرکت رجاء تا پایان دی ماه سال جاری می‌باشد که هموطنان گرامی می‌توانند از طریق سامانه‌های فروش اینترنتی رجاء (http: //ticket۲. raja. ir)، هم‌قطار و نمایندگی‌های مجاز فروش سراسر کشور خریداری کنند.

این اقدام در راستای سیاست‌های دولت و به منظور کسب سهم بیشتر حمل و نقل ریلی از جابه‌جایی مسافر صورت گرفته است که با هدف مدیریت بازار تقاضا و جذب بیشتر مسافر و حفظ وفاداری آن‌ها به حمل و نقل ریلی انجام می‌شود.

سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با شماره‌های ۱۵۳۹ و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ آماده پاسخ‌گویی به هموطنان گرامی می‌باشد.

شرکت حمل و نقل ریلی رجاء چندی پیش نیز تخفیف ۵ تا ۲۵ درصدی در بهای بلیت ۲۹ قطار خود را در مسیر‌ها و ایام مختلف تا ۳۰ دی ماه سال جاری اعمال کرد.

هموطنان گرامی برای دریافت و مشاهده جدول تخفیفات قطارهای مختلف شرکت رجاء برای دی ماه سال جاری می‌توانند به سایت www. raja. ir مراجعه کنند.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات