آخرین وضعیت مسکن مهر پرند

آخرین وضعیت مسکن مهر پرند

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با تشریح آخرین وضعیت واحدهای مسکن مهر پرند، گفت: افزایش وام مسکن تا سقف ۳۰ میلیون تومان می‌تواند در افزایش سطح رضایتمندی مردم تاثیرگذار باشد و باعث می‌شود پروژه بزرگ ملی مسکن مهر هر چه زودتر به اتمام برسد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irباران هاشم‌زهی، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند درباره افزایش وام مسکن مهر اظهار کرد: این میزان افزایش وام را می‌توان به فال نیک گرفت چرا که مقداری تحرک در صنعت ساختمان که به عنوان یک موتور محرک در اقتصاد کشور محسوب می‌شود، ایجاد کند.

 

وی افزود: این تحرک می‌تواند در زمینه توسعه اشتغال و توسعه سایر صنایع تاثیرات مثبتی را در پی داشته باشد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان این که افزایش سطح رضایت‌مندی مردم در این زمینه تاثیرگذار است، تصریح کرد: این روند باعث می‌شود واحدهای باقیمانده از پروژه بزرگ ملی مسکن مهر به اتمام برسد و موجبات شادی و امید را برای مردم فراهم کند.

هاشم‌زهی در ادامه درباره آخرین وضعیت واحدهای مسکن مهر پرند اظهار کرد: ۱۹۰۰ میلیارد تومان از وام‌های ۲۰ و ۲۵ میلیون تومانی تا به امروز جذب پروژه‌های مسکن مهر پرند شده است.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر پروژه‌ها در پرند منهای آنها که افتتاح شده بقیه منتظر تامین آورده متقاضیان است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اشاره به این که این میزان آورده بر اساس مفاد تفاهم‌نامه و قرارداد‌هایی بوده که در سال ۸۹ و ۹۰ مبادله شده است، گفت: در این قراردادها پیش‌بینی تغییر قیمت وجود دارد.

هاشم‌زهی تاکید کرد: قطعا افزایش میزان وام مسکن مهر تا سقف ۳۰ میلیون تومان در قدرت آورده متقاضیان تاثیرگذار خواهد بود و این مبلغ می‌تواند کمکی برای کاهش فشار اقتصادی به خانواده‌ها وارد می‌شود، باشد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس پیش‌بینی شده که در سال ۱۳۹۴ پرونده مسکن مهر بسته شود.

فازهای صفر،‌ یک،‌ دو و سه شهر پرند شخصی‌ساز هستند و پیش از ساخت واحدهای مسکن مهر در این شهر ساخته شده‌اند اما فاز چهار، پنج و شش از جمله اراضی مسکن مهر این شهر هستند که از سال ۸۶ فعالیت ساخت و سازشان آغاز شده و از ۹۵ هزار واحد مسکن مهر درنظر گرفته شده در شهر جدید پرند تاکنون بیش از ۲۵ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده و حدود ۳۳ هزار واحد تا پایان سال باید تحویل داده شود. همچنین حدود ۱۶ هزار واحد مسکن مهر توسط تعاونی‌ها ساخته می‌شود.

 

ایسنا

    نظرات