قیمت نهایی مسکن مهر بعد از اتمام پروژه ها مشخص می شود/ تحویل فوری مسکن مهر در گرو تکمیل آورده متقاضی

قیمت نهایی مسکن مهر بعد از اتمام پروژه ها مشخص می شود/ تحویل فوری مسکن مهر در گرو تکمیل آورده متقاضی

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: زمان پرداخت‌ آورده به زودی اعلام می شود و در صورتی که متقاضیان آورده خود را دیر پرداخت نمایند جزو کسانی می شوند که واحدهای خود را در آخرین مرحله تحویل می گیرند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irمحسن نرمیان با بیان اینکه در مسکن مهر تمامی قراردادهای علی الحساب بوده است،افزود: قیمت نهایی مسکن مهر بعد از اتمام پروژه های مسکن مهر مشخص می شود.
وی با تاکید بر اینکه هیچ افزایش قیمت مسکن مهری نداشته ایم،افزود: باید مراقب باشیم که این اعتبارات و آورده متقاضایانبه صورت بهینه ومناسب با هزینه ها صرف شود.

معاون وزیر راه وشهرسازی اظهار داشت: سعی خواهیم کرد در این آورده هیچ هزینه اضافه ای نداشته باشیم و تلاش خواهیم کرد ازمحل منابع دولتی تمامی امکانات زیربنایی وروبنایی را تکمیل کنیم.

نریمان در خصوص مهلت پرداخت آورده گفت: زمان پرداخت‌ آورده به زودی اعلام می شود و در صورتی که متقاضیان آورده خود را دیر پرداخت نمایند جزو کسانی می شوند که واحدهای خود را در آخرین مرحله تحویل می گیرند.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید اظهار داشت: متقاضیانی که در یک برنامه زمان بندی مشخص آورده های خود را پرداخت کرده اند در اولویت تحویل واحدها قرار میگیرند.

* پرونده مسکن مهر پایان سال ۹۴ بسته می‌شود

براساس این گزارش در ادامه نریمان به افزایش ۵ میلیون تومانی تسهیلات مسکن مهر اشاره کرد و توضیح داد: این افزایش نقش بسیار مؤثری در تسریع تکمیل واحدها دارد و با این اقدام می‌توانیم در انتهای سال ۹۴ پرونده مسکن مهر را ببندیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تنها ۲۰ درصد از مسکن مهر در اختیار شهرهای جدید قرار دارد گفت: از حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد تنها ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید قرار دارد.

نریمان افزود: سیاست مسکن مهر در شهرهای جدید آن است که تا پایان سال ۹۴ تمامی این واحدها به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی کل مسکن مهر ۸۳ درصد است گفت: در صورتی که متقاضیان آورده خود را پرداخت نکنند پیمانکاران بعد از مدتی کار را تعطیل می‌کنند و این ۸۳ درصد پیشرفت نمی‌کند.

* خدمات زیربنایی با تهاتر زمین تکمیل می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه باید میان متقاضیان و پیمانکاران ارتباط خوبی برقرار شودگفت: این مشارکت می‌تواند پیمانکاران را در تکمیل واحدها کمک نماید.

نریمان در ادامه توضیح داد: با وزارت نیرو برای تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی قراردادهایی را منعقد کرده‌ایم که در ازای تکمیل این خدمات زمین دریافت کنند و این قرارداد در شهرهای جدید پرند و پردیس بیشتر انجام می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات