اعلام قیمت نهایی پروژه‌های مسکن مهر پرند

اعلام قیمت نهایی پروژه‌های مسکن مهر پرند

http://www.bananews.ir/قیمت نهایی ۱۲ پروژه از مسکن مهر پرند اعلام شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irشرکت عمران شهر جدید پرند نرخ تمام شده ۱۲ پروژه مسکن مهر در این شهر را اعلام کرد که براساس آن واحدهای ۸۶ متری کیسون با آورده بیش از ۳۹ میلیون تومان بیشترین قیمت و واحدهای ۷۴ متری پولاد پادیر با آورده حدود ۱۵ میلیون ارزان‌ترین واحدهای آن به حساب می‌آیند.

بر مبنای این اطلاعات پروژه کیسون که در شش متراژ مختلف ۷۱ متری تا ۸۶ متری ساخته شده است به عنوان گران ترین پروژه مسکن مهر پرند شناخته شده که هزینه خرید واحدهای آن از ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تخمین زده شده است.

در کنار آن واحدهای نوآوران اسکان قم نیز که در مجموع به ۳۶۰ واحد می رسد با قیمت ۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته خواهد شد و پروژه آبادگر دهدشت ۲ نیز در دو بخش مختلف قیمت گذاری شده که بر این اساس واحدهای یک، چهار، پنج، هشت، ۹، ۱۲، ۱۳، ۱۶، ۱۷ و ۲۰ با قیمت ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و واحدهای دو، سه، شش، هفت، ۱۰، ۱۱، ۱۴ ، ۱۵، ۱۸ و ۱۹ نیز با قیمت ۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش خواهند رسید.

همچنین شرکت عمران شهر جدید پرند قیمت واحدهای ارژن سازه ایلیای کبیر را نیز اعلام کرده که براساس آن واحدهای ۷۵ متری با نرخ ۲۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و واحدهای ۸۵ متری با قیمت ۲۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

پروژه ابنیه پردازش میثاق نیز که واحدهای ۷۷ متری در طرح پروژه مسکن مهر ساخته است با نرخ ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده و به فروش خواهد رسید.

واحدهای آورین پادیر نیز به عنوان کم قیمت ترین واحدهای مسکن مهر در پروژه های ۷۷ متری ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و در واحدهای ۷۵ متری ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده اند.

واحدهای چهارگانه مرتبه سازان نواندیش پارسیان نیز با قیمت گذاری اعلام شده از سوی شرکت عمران شهر جدید پرند با نرخ‌های ۱۹ میلیون تا ۲۱ میلیون تومان قیمت گذاری شده اندو به این ترتیب واحدهای ۷۴ متری با قیمت ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ۷۶ متری با قیمت ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، واحدهای ۷۸ متری ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و واحدهای ۸۰ متری ۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده اند.

واحدهای پارس سازه نوید نیز با دو نرخ به فروش می رسند. واحدهای ۸۰ متری با قیمت ۱۷ میلیون و صد هزار تومان و واحدهای ۸۶ متری پارس سازه نوید با قیمت ۲۰ میلیون تومان آماده سازی خواهند شد.

پولاد پادیر نیز چهار واحد عمده را آماده کرده که براساس آن واحدهای ۷۴ متری ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ۷۱ متری ۱۷ میلیون تومان، واحدهای ۷۸ متری ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و واحدهای ۸۰ متری۱۸ میلیون تومان قیمت گذاری شده اند. تفاوت قیمت این واحدها نسبت به متراژشان با توجه به منطقه ساخته شده و وضعیت واحد مسکونی محاسبه می شوند.

شرکت بهمن هامون نیز دو نوع واحد را تحویل متقاضیان می دهد که براساس آن واحدهای بدون پارکینگ با قیمت ۲۷ میلیون و صد هزار تومان و واحدهای با پارکینگ با قیمت ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته خواهند شد.

قیمت نهایی واحدهای توسار یک نیز ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

همچنین واحدهای شرکت آبادگران ری نو نیز با چهار قیمت متفاوت عرضه می شوند که براین اساس واحدهای ۷۴ متری این پیمانکار با انباری ۲۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و بدون انباری ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می شوند. واحدهای ۷۵ متری نیز با انباری ۲۰ میلیون و صد هزار تومان و بدون انباری ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده اند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در ابتدای این هفته اعلام کرد دولت به قول خود وفا کرده و تمام واحدهای مسکن مهر را تا پایان سال ۱۳۹۴ آماده سکونت خواهد کرد.

 

ایسنا

    نظرات