واحدهای مسکن مهر افزایش قیمت نداشته است

واحدهای مسکن مهر افزایش قیمت نداشته است

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: افزایش قیمت در مسکن مهر پرند صورت نگرفته ، فقط قیمت نهایی واحد ها محاسبه و اعلام شده است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irباران هاشم زهی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند درباره وضعیت پرداخت اقساط واحدها در این شهرجدید اظهار کرد: قیمت‌ها براساس مفاد قرداد های پیش فروش وساخت که در دست مردم وجود دارد نهایی شده تا بدین ترتیب از میزان نگرانی‌های مردم کاسته شود.

وی افزود: تنها کاری که در حال حاضر صورت گرفته آن است که قیمت نهایی را تا زمان تکمیل و تحویل واحدها مشخص کرده‌ایم.

هاشم زهی با اشاره به این‌که بر اساس زمان بندی‌ که وجود دارد اعلام کردیم پرداخت مبالغ در سه قسط صورت گیرد گفت: یک قسط در حال حاضر و دیگری تا پایان سال و قسط آخر هم زمان تحویل واحد پرداخت شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند خاطرنشان کرد: اقدام اخیر دولت برای افزایش وام مسکن مهر تاثیر مثبتی بر آورده متقاضیان خواهد داشت.

وی با بیان این‌که افزایش قیمتی در واحدهای مسکن مهر پرند به وجود نیامده، تصریح کرد: فقط قیمت‌ها نهایی و اعلام شده است.

هاشم زهی درباره قراردادهای پروژه کیسون اظهار کرد: قراردادهای این پروژه برخلاف بقیه قراردادها براساس نرخ تورم تعدیل قیمت صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند خاطرنشان کرد:قراردادی تغییر قیمت نداشته وفقط قیمت‌ها نهایی شده است.

فازهای صفر، یک، دو و سه شهر پرند شخصی ساز هستند و پیش از ساخت واحدهای مسکن مهر در این شهر ساخته شدهاند اما فاز چهار، پنج و شش از جمله اراضی مسکن مهر این شهر هستند که از سال ۱۳۸۶ فعالیت ساخت و سازشان آغاز شده و از ۹۵ هزار واحد مسکن مهر در نظر گرفته شده در شهر جدید پرند تاکنون بیش از ۲۵ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده و حدود ۳۳ هزار واحد تا پایان سال باید تحویل داده شود. همچنین حدود ۱۶ هزار واحد مسکن مهر توسط تعاونیها ساخته میشود.

 

ایسنا

    نظرات