متقاضیان مسکن مهر پرند نگران افزایش قیمت نباشند/ افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر

متقاضیان مسکن مهر پرند نگران افزایش قیمت نباشند/ افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه متقاضیان مسکن مهر پرند نگران افزایش قیمت در این شهر نباشند و تنها باید آورده خود را تکمیل کنند، گفت: در دهه فجر ۱۰ هزار واحد از مسکن مهر در این شهر افتتاح می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irباران هاشم‌زهی با بیان اینکه متقاضیان واحدهای مسکن مهر پرند هیچ آورده اضافی را پرداخت نمی‌کنند، اظهار داشت: افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر تنها مربوط به شهر پردیس است و متقاضیان مسکن پرند هیچ افزایش قیمتی را پرداخت نمی‌کنند و تنها آورده‌ای که در قراردادها ذکر شده را پرداخت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: وزارت نیرو و وزارت نفت تا به امروز تمامی اقدامات لازم را جهت تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی انجام دادند و ۶۰ درصد از مجموع خطوط انتقال آب و انرژی و شبکه‌های اصلی و فرعی را خود شرکت عمران پرند انجام داده و وزارت نیرو و وزارت نفت تنها باید شبکه‌های انتقال آب و برق را راه‌اندازی کنند.

هاشم‌زهی در ادامه یادآور شد: وزارت نیرو و نفت باید هر چه سریع‌تر خدمات لازم را برای تکمیل انشعابات انجام دهند زیرا تا تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی هیچ واحدی به متقاضی تحویل داده نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پرند در ادامه توضیح داد: تعداد واحدهایی که برای شهر پرند هدف‌گذاری شده بود ۹۵ هزار واحد است که ۳۵ هزار واحد از این تعداد تکمیل شده و ساخت بخش عمده‌ای از واحدها نیز به اتمام رسیده ولی متأسفانه به دلیل نداشتن خدمات زیربنایی و روبنایی به متقاضیان تحویل داده نشده است.

هاشم‌زهی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای دهه فجر ۱۰ هزار واحد با تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی به متقاضیان تحویل داده می‌شود و حدود ۱۵ هزار واحد نیز تکمیل شده که در انتظار تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر افزایش قیمتی که در برخی از شهرهای جدید اتفاق افتاده به دلیل تعدیل قیمت‌ها بوده است و به گفته بسیاری از مدیران عامل شرکت‌های عمران قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر بعد از اتمام ساخت مشخص می‌شود و در حال حاضر در قراردادهایی که میان متقاضیان و پیمانکاران منعقد شده هیچ قیمت ثابتی ذکر نشده و تمامی قراردادها علی‌الحساب بوده است.

 

 باشگاه خبرنگاران

    نظرات