دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران برگزار می شود

دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران برگزار می شود

http://www.bananews.ir/دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران با حضور و مشارکت شرکت های مختلف ساختمانی، انبوه سازان، تعاونی های مسکن، مشاوران مسکن و طراحان و مهندسان؛ از ۱۱تا ۱۴ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irدر این نمایشگاه جدید ترین طرح ها و برنامه های ساختمانی در زمینه های انبوه سازی، سبک سازی و مقاوم سازی ، بازسازی بافت های فرسوده و نوین ترین سیستم های ساخت و ساز ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

 

مصطفی قلی خسروی، رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران در این باره گفت: قرار است در دومین نمایشگاه املاک و مستغلات ایران، مالکان و مدیران پروژه‌های سرمایه‌گذاری با ارائه و معرفی بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک ، شرایطی برای عرضه‌ مطلوب املاک با امکان ارزیابی و مقایسه‌ی بهتر را ، فراهم ‌کنند .

وی با بیان اینکه رونق ساخت و ساز و برقراری تعادل قیمت در بازار مسکن از جمله اهداف اصلی برگزاری دومین نمایشگاه املاک و مستغلات ایران است،گفت: ارائه روش ها و طرح های نوین ساخت و ساز، سبک سازی و مقاوم سازی ، توجه به بازسازی بافت های فرسوده ، آشنائی مهندسان و طراحان با نوین ترین سیستم های ساخت و ساز و ایجاد محیط ایده پردازی و بیان روش‌های مختلف ساخت و ساز؛ دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

خسروی از حضور شرکت های تخصصی فعال در زمینه نوآوری املاک، در این نمایشگاه خبر داد و افزود : این نمایشگاه بستری است تا دست اندرکاران املاک کشور؛ روش های فروش و یا تامین تجهیزات لازم برای عرضه واحدهای مسکونی ارائه کنند.

رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه املاک و مستغلات تقریبا در همه کشورهای پیشرفته برگزار می شود و در این نمایشگاه ها مالکان و مدیران پروژه های سرمایه‌گذاری با معرفی بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک شرایط جذابی را برای عرضه مطلوب، فراهم خواهند کرد.

وی با بیان اینکه باید با برگزاری چنین نمایشگاههای برای حوزه املاک و مستغلات کشور استاندارد سازی و برند سازی کنیم، گفت: تلاش می کنیم در دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات، جاذبه های ساخت و ساز را برای مخاطبان و شرکت کنندگان ترویج دهیم.

خسروی اضافه کرد: در نمایشگاه املاک ایران ، سازنده ها ، طراحان ، مشاوران ساختمانی ، مشاوران املاک و تعاونی های ساختمانی دور هم جمع خواهند شد تا حرکتی نو را برنامه ریزی کنند.

رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران در ادامه گفت: درجه بندی مشاوران املاک و استاندارد سازی مشاورین املاک از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

خسروی با بیان اینکه سال گذشته و در نخستین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران ده ها قرارداد تنظیم شد، افزود: قرار است در دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران از فدراسیون بین المللی مشاوران املاک کشور نیز رو نمائی شود.

گفتنی است در دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران که از سوی موسسه بین المللی نوآوران و نواندیشان برتر ایرانیان و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود، قرار است پاویون مناطق تهران نیز تشکیل شود.

برگزاری نشست های مختلف علمی تخصصی درباره مسائل مختلف از جمله سبک سازی و مقاوم سازی ، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و نماسازی برخی دیگر از برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران به پایگاه اینترنتی www.amlakexpo.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های ۸۸۶۴۳۳۰۲- ۸۸۶۴۳۳۰۶ - ۸۸۶۴۴۷۱۶ ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات