اوراق تسهیلات مسکن ۸۰۰ تا ۸۳۰ هزار ریال قیمت خورد

اوراق تسهیلات مسکن ۸۰۰ تا ۸۳۰ هزار ریال قیمت خورد

http://www.bananews.ir/ارزش معاملات فرابورس ایران در روز پایانی دی ماه به بیش از یک هزار و ۵۸۵ میلیارد ریال رسید و اوراق تسهیلات مسکن نیز در بازه قیمتی ۸۰۰ تا ۸۳۰ هزار ریال خرید و فروش شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irدر پایان معاملات آخرین روز دی ماه ۹۳، ۱۵۵ میلیون و ۲۴۰ هزار برگه بهادار در ۱۶ هزار و ۷۲۵ نوبت دست به دست شد و ارزش آن یک هزار و ۵۸۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال رسید.

گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با معامله ۱۳ میلیون و ۶۹۰ هزار سهم به ارزش ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش بازار را به خود اختصاص داد و شاخص فرابورس با اندکی کاهش به رقم ۷۲۳ واحد رسید.

بیشترین افزایش قیمت مربوط به سهام شرکت آ.س.پ و پس از آن شرکت های سرمایه گذاری مسکن شمالغرب، فن آوا، صنایع غذایی مینو شرق و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و بیشترین کاهش نصیب شرکت های صنعتی مینو، مجتمع معادن مس تکنار و قند شیروان قوچان و بجنورد شده است.

بازار اوراق با درآمد ثابت نیز شاهد معامله ۷۲۴ هزار ورقه اجاره سه ماهه امید بود و بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله در اختیار صندوق سرمایه گذاری آساس با معامله ۵۸ هزار و ۶۵۱ سهم بود.

این گزارش می افزاید، نماد معاملاتی اوراق اجاره شرکت واسط مالی مرداد یکم به منظور تأمین مالی شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران، امروز پس از پرداخت اجاره بهای سه ماهه اوراق آماده انجام معامله شد.

 

ایرنا

    نظرات