مجری مسکن مهر: ۲۰۰ هزار واحد مسکونی به بهره برداری می رسد

مجری مسکن مهر: ۲۰۰ هزار واحد مسکونی به بهره برداری می رسد

http://www.bananews.ir/مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به برنامه ریزی افتتاح مسکن مهر در ۲۸ استان کشور گفت: تا پایان امسال ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور به بهره برداری می رسد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir'احمد اصغری مهرآبادی' روز چهارشنبه در نشست شورای مسکن شهرستان گرمسار با اشاره به وجود بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی مهر در کشور یادآور شد: تاکنون ساخت بیش از یک میلیون و ۶۸۰ هزار واحد پایان یافته است.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد نیز در کشور واگذار شده است گفت: تا پایان امسال ۲۰۰ هزار واحد افتتاح می شود که در استان سمنان نیز تعدادی از این واحدها به بهره برداری می رسند.

وی از ناتمام ماندن بیش از ۶۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور خبر داد و متذکر شد: برنامه ریزی برای تکمیل ۹۰ درصد این واحدها صورت گرفته و بقیه نیز در سال ۹۵ به اتمام می رسند.

 

اصغری مهرآبادی بر لزوم ایجاد و تکمیل زیرساخت های آب، برق و گاز در پروژه های مسکن مهر تاکید و خاطرنشان کرد: ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر آماده وجود دارد که در صورت تامین زیر ساخت های لازم تحویل می شوند.

وی با اشاره به افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر و ابلاغ آن به بانک های عامل اظهار داشت: سقف این تسهیلات ۵۰ میلیون ریال افزایش یافته و از ۲۵۰ میلیون ریال به ۳۰۰ میلیون ریال رسیده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: این افزایش به آورده مردم به دلیل بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی و هزینه های دستمزدی و قیمت تمام شده کمک می کند.

در نشست شورای مسکن گرمسار که نماینده شهرستانهای گرمسار و آرادان، فرماندار گرمسار و مسوولان اجرایی استان سمنان حضور داشتند مسایل و مشکلات مسکن مهر شهرهای ایوانکی و گرمسار و نیز شهر جدید ایوانکی بررسی شد.

وی همچنین از پروژه های مسکن مهر در شهرستان گرمسار بازدید کرد و روند اجرایی این طرحها را بررسی کرد.

 

ایرنا

    نظرات