۲۱۴ طرح ساختمانی در کشور در دست احداث است

۲۱۴ طرح ساختمانی در کشور در دست احداث است

http://www.bananews.ir/رئیس سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی وعمومی گفت: هم اکنون ۲۱۴ طرح ساختمانی دولتی و عمومی زیر نظر وزارت راه و شهرسازی در سطح استانهای کشور در حال احداث است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irمحمد جعفرعلیزاده اظهار داشت: این طرح ها شامل بیمارستان، ندامتگاه، ورزشگاه، مصلی و طرح توسعه شاه چراغ شیراز است که با زیربنای حدود سه میلیون مترمربع در حال احداث هستند.

وی با بیان آنکه برای این طرح ها حدود ۹ میلیون مترمربع محوطه سازی انجام می شود، افزود: از این تعداد ۱۴۰ طرح احداث بیمارستان بوده که با ۲۴ هزار و ۲۰۰ تخت و سه هزار میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه سال ۹۳ در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این وزارتخانه برای شتاب بخشی به روند ساخت بیمارستان ها و تکمیل آن ها، علاوه بر اعتبار مصوب سال ۹۳ از محل های دیگر نیز به این طرح ها اعتبار اختصاص می دهد.

علیزاده با بیان اینکه هم اکنون ۲۱۴ طرح دولتی که زیر نظر این وزارت راه وشهرسازی احداث می شود و در بودجه سال ۹۴، چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیشنهاد شده است، خاطرنشان کرد: سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار سهم تکمیل ۱۴۰ بیمارستان در کشور است.

وی گفت: این سازمان اتمام عملیات ساختمانی ۲۸ بیمارستان را تا پایان سال مالی ۹۳ هدف گذاری کرده که تاکنون ۹ بیمارستان با ۱۰۶۰ تخت به ظرفیت تخت های بیمارستان های کشور افزوده شده است.

 

ایرنا

    نظرات