تعاونی‌های مسکن مهر باز هم دردسرساز شدند/ واگذاری یک واحد به دو شخص

تعاونی‌های مسکن مهر باز هم دردسرساز شدند/ واگذاری یک واحد به دو شخص

http://www.bananews.ir/عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه پروژه تعاونی شماره ۳ صنعتی سازی مسکن مهر مربوط به شرکت مپسا است، افزود: شرکت مپسا در دولت گذشته نماینده تام‌الاختیار وزارت راه و شهرسازی جهت تعاونی و اعضای تعاونی بوده و با آنها قرارداد منعقد می‌کرد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irحدود ۹۰ عضو از تعاونی شماره ۳ صنعتی سازی مسکن مهر که از سال ۹۰ به طور قطعی در فاز ۵ شهر جدید پرند جانمایی شده بودند، نه تنها تا به امروز موفق به دریافت قرارداد و یا تحویل واحدها نشده‌اند بلکه این واحدها به اشخاص دیگری واگذار گردیده و هر سال بر مبلغ پرداختی این اعضا افزوده می‌شود.

بر اساس این گزارش، روز گذشته این افراد در مقابل شرکت عمران شهرهای جدید و امروز نیز در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند.

در همین راستا، یکی از اعضای این تعاونی با اشاره به اینکه در سال ۹۰ تعاونی شماره ۳ صنعتی سازی مسکن مهر تمامی اعضا را در داخل سامانه مسکن مهر جانمایی کرد، گفت: این تعاونی بعد از جانمایی به تمامی اعضا اعلام کرد که کار ثبت نام شما به اتمام رسیده و در آینده نزدیک این واحدها به شما تحویل داده می‌شود.

یکی دیگر از اعضا در ادامه افزود: در طی این سه سال از تمامی متقاضیان مبالغ اضافی دریافت شده است.

عضو دیگری اظهار داشت: ما در داخل این سامانه تعیین واحد کرده بودیم و به ما وعده داده بودند که به زودی واحدهای شما تحویل داده می‌شود.

مال باخته دیگری در همین خصوص گفت: متاسفانه پیمانکار این تعاونی بعد از جانمایی واحدها، تمامی واحدهای مسکن مهر ما را توسط خودمان به اشخاص دیگری واگذار کرده است.

وی افزود: تعداد اعضای ما در این تعاونی ۹۰ نفر است اما تمامی این واحدها به ۱۵۰ نفر دیگر واگذار شده است.

عضو دیگری در ادامه تاکید کرد: در سال گذشته به تمامی اعضای مسکن مهر نامه‌ای ارسال گردید که باید واحدهای خود را تحویل بگیرید اما متاسفانه هیچ خبری از تحویل واحدها نیست.

براساس این گزارش، "طاهری" عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه پروژه تعاونی شماره ۳ صنعتی سازی مسکن مهر مربوط به شرکت مپسا است، افزود: شرکت مپسا در دولت گذشته نماینده تام‌الاختیار وزارت راه و شهرسازی جهت تعاونی و اعضای تعاونی بوده و با آنها قرارداد منعقد می‌کرد.

وی درخصوص واگذاری یک واحد به دو شخص گفت: متاسفانه تعاونی‌ها در این بخش بدون هماهنگی شرکت مپسا یکسری جانمایی انجام داده‌اند و مبلغی را به سازنده پرداخت کرده‌اند و در کنار این موضوع شرکت مپسا از تعاونی‌های دیگر که خودشان عضوگیری کرده و به مپسا مراجعه کرده بودند، اسامی را برای ثبت سامانه به شرکت پرند داده و همین واحدهای تعیین شده را جانمایی کردند.

طاهری در ادامه اظهار داشت: روال کار در این بخش به این صورت است که تعاونی سازنده و شرکت مپسا اسامی را تایید و به شرکت عمران پرند اعلام می‌کنند و بعد از تایید مراحل ثبت نام، جانمایی انجام می‌شود اما متاسفانه این تعاونی بدون هماهنگی شرکت مپسا تمامی این مراحل را انجام و جانمایی کرده است که همین موضوع منجر به واگذاری یک واحد به دو شخص شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت عمران شهر جدید متعهد به تمامی واحدهای مسکن مهر شده است، بنابراین تمامی اعضای این تعاونی در واحدهای دیگر در سایر پروژه‌ها که اعضای آن انصراف داده‌اند، جانمایی و مسکن‌دار می‌شوند.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات