وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: خانه دار شدن ۴۵۰ هزار متقاضی مسکن مهر در دولت یازدهم

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: خانه دار شدن ۴۵۰ هزار متقاضی مسکن مهر در دولت یازدهم

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اهتمام دولت در تکمیل واحدهای مسکن مهر اعلام کرد: از ابتدای دولت یازدهم از سال گذشته تا پایان امسال ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irعباس آخوندی در سفر به استان اصفهان با اشاره به اینکه دولت به تمام تعهدات مسکن مهر پای‌بند است، اظهار کرد: در دولت گذشته تنها ۵۰ درصد واحدهای مسکن مهر تکمیل شد و با انتصاب قائم مقام در این حوزه، به صورت مستمر مشکلات مسکن مهر بررسی و پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته وزارت راه و شهرسازی، در روزهای گذشته شورای پول و اعتبار با افزایش میزان تسهیلات بانکی مسکن مهر از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان موافقت کرده است که امیدواریم با این افزایش، روند ساخت مسکن مهر تسریع شود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: بر اساس بررسی صورت گرفته در آبانماه امسال ۳۵۰ هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف و رها شده بوده است که با پیگیری‌ها متاثر در حال حاضر ۲۰۹ هزار واحد از این پروژه‌ها، وارد مرحله عملیاتی و ساخت به منظور تکمیل شدن و واگذاری شده است.

آخوندی اعلام کرد: در پروژه مسکن مهر ۳۰۰ باب مدرسه، ۳۰۰ باب مسجد و ۷۰ باب کلانتری توسط وزارت راه و شهرسازی در دست ساخت است که تاکنون ساخت ۷۵ باب مدرسه و ۷۰ مسجد به اتمام رسیده است که به زودی به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: در دهه فجر امسال از ابتدای این دهه(۱۲بهمن‌ماه) تاکنون در ۴ روز اخیر ۵۰ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور افتتاح و به متقاضیان واگذار شده است.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان امسال ۱۵۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان خواهد شد.

 

ایسنا

    نظرات