واگذاری ۱۷۷ هزار واحد مسکن مهر در کشور

واگذاری ۱۷۷ هزار واحد مسکن مهر در کشور

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۷۷ هزار واحد مسکن مهر در کشور تحویل مردم شده است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irامیر امینی در مراسم افتتاح پل پیامبر اعظم(ص) بروجرد، افزود: امسال وزارت راه و شهرسازی در حوزه برنامه‎ریزی کلان رویکردهای خوبی در پیش گرفته است.

وی با اشاره به طراحی ۱۰ کریدور در کشور، اظهار کرد: استان لرستان و خرم‎آباد در چهار راه اصلی این کریدور قرارگرفته است که احداث این راه‎ها قطعا موجب توسعه همه جانبه منطقه می‎شوند.

معاون وزیر اعتبارات راه و شهرسازی استان لرستان تصریح کرد: تمرکز اعتبارات بر روی راه‎های حمل و نقل در سال ۱۳۹۴ در لایحه بودجه پیش‎بینی شده است و در این راستا استان لرستان نیز مورد توجه قرار گرفته است.

امینی با اشاره به پروژه چهارخطه شدن محور پلدختر- خرم‎آباد، اضافه کرد: این پروژه به طول ۳۵ کیلومتر به بهره‎برداری رسید که ۳۰ کیلومتر آن چهارخطه و بقیه تا سال ۱۳۹۴ به بهره‎برداری می‎رسد.

وی با اشاره به با اشاره به احداث کمربندی جدید در بروجرد، خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح اقدامات لازم از جمله کار مطالعاتی و تامین اعتبار صورت می‎گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: استان لرستان از لحاظ راه‎های اصلی، بزرگراه و راه روستایی در موقعیت خوبی قرار دارد و دارای ۳۷۱ کیلومتر بزرگراه است و ۱۸۴کیلومتر نیز در دست ساخت دارد.

امینی افزود: ۲۷۳ طرح عمرانی در حوزه راه و شهرسازی به مناسبت دهه مبارک فجر در سراسر کشور بهره‎برداری می‎شوند.

وی با بیان اینکه ۲۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‎های عمرانی وزارت راه و شهرسازی هزینه شده است، اظهار کرد: یک‎هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه نیز در ایام دهه فجر به بهره‎برداری می‎رسند.

    نظرات