تغییر زمان برگزاری نمایشگاه و همایش بین‌المللی ایمنی، امنیت و مدیریت بحران

تغییر زمان برگزاری نمایشگاه و همایش بین‌المللی ایمنی، امنیت و مدیریت بحران

http://www.bananews.ir/برگزاری نمایشگاه و همایش بین‌المللی ایمنی، امنیت و مدیریت بحران به نیمه دوم اردیبهشت ۹۴ موکول شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irاکبرپور، معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور در دومین جلسه هماهنگی پیرامون نخستین نمایشگاه و همایش بین المللی ایمنی، امنیت و مدیریت بحران ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: برای اولین بار است که نمایشگاه و همایشی در این سطح و گستره برگزار می‌شود که بیش از ۲۷ ارگان و سازمان و ۱۴ وزارتخانه عضو شورای عالی مدیریت بحران در این رویداد بزرگ شرکت دارند.

اکبرپور گفت: سابقه نشان می‌دهد مردم در امر امداد رسانی پیشتازند بنابراین باید هدف اصلی شرکت کنندگان در این نمایشگاه نشان دادن نقش مردم و حضور پررنگ آنها در مدیریت موثر بحران باشد.

وی افزود: این نمایشگاه با سه محور ایمنی، امنیت و مدیریت بحران طراحی و برنامه ریزی شده است چرا که داشتن امنیت در زمان بروز حوادث طبیعی مقدم بر همه امور است و امنیت از نظر روحی و روانی مهمترین نیاز آسیب دیدگان در زمان بحران است.

معاون امور آمادگی و مقابله گفت: مقوله ایمنی تجهیزات و ماشین الات و هم آمادگی مردم و دولت برای مقابله با حادثه و اثرات آن را شامل می شود که در تلاشیم با حضور ۳۱ استان و ۱۴ کارگروه تخصصی شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور به هم افزایی و هماهنگی در سراسر کشور دست یابیم.

در این جلسه نمایندگان کارگروه‌ها به ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته پرداخته و به بازدید از امکانات و بخش‌های مختلف مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب پرداختند.

 

ایسنا

    نظرات