همایش مقررات ملی ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود

همایش مقررات ملی ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود

http://www.bananews.ir/نایب‌رئیس دبیرخانه همایش مقررات ملی ساختمان گفت: ششمین همایش مقررات ملی ساختمان با حضور وزیر راه و شهرسازی و مشاور رییس جمهور ششم اسفندماه در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irمهرداد راستی افزود: این همایش در سطحی ملی و طی روزهای ششم و هفتم اسفند در شیراز برگزار می‌شود و تاکنون ۹۲ مقاله برای دبیرخانه ارسال شده است.

راستی یادآور شد که طی ۲ روز برگزاری همایش حدود ۳ تا ۵ کلاس و دوره تخصصی برای شرکت کنندگان اجرا خواهد شد.

دبیر اجرایی همایش مقررات ملی ساختمان با اشاره به استقرار دبیرخانه دائمی این همایش در شیراز، گفت: با استقرار این دبیرخانه، همایش مقررات ملی ساختمان هر دو سال یکبار در شیراز برگزار می‌شود.

ابراهیم بهاروند با یادآوری اینکه برگزاری همایش مقررات ملی ساختمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: سال ۸۶ ابلاغ استقرار دبیرخانه مقررات ملی ساختمان در شیراز، توسط وزیر وقت صادر و ۲ همایش ملی نیز تا سال ۸۸ در این شهر برگزار شد اما پس از آن بنا به‌دلایلی این دبیرخانه به تهران منتقل شد.

وی اضافه کرد: این همایش محک جدی برای بررسی و بهبود این مقررات و ارائه راهکارهای علمی و اصولی در جهت تحقق این هدف بزرگ است.

بهاروند با اشاره به موضوع اصلی ششمین همایش مقررات ملی ساختمان با محوریت مراقبت و نگهداری از ساختمان، تصریح کرد: امید است که با ارائه مقاله هایی با سطح علمی بالا بتوانیم جایگاه استان را ارتقا دهیم.

 

ایسنا

    نظرات