مسکن مهر برای تکمیل به ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار جدید نیاز دارد

مسکن مهر برای تکمیل به ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار جدید نیاز دارد

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در خصوص آخرین وضعیت طرح مسکن مهر، گفت: برای تکمیل خدمات روبنایی و زیربنایی این طرح به اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان نیاز داریم.

احمد اصغری مهرآبادی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در اتمام سریع تر مسکن مهر، افزود: دولت برای اتمام این پروژه عظیم تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

وی افزود: برای تکمیل خدمات زیربنایی مسکن مهر اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و در بخش امکانات روبنایی نیز به پنج هزار میلیارد تومان منابع جدید نیاز داریم.

مهرآبادی با بیان اینکه امکانات روبنایی چون مدرسه، مسجد و مغازه جز اولین نیازهای مجتمع های مسکونی است، اظهار امیدواری کرد که با تلاش همه مسئولان کشوری و استانی، تمام واحدهای مسکن مهر هرچه سریعتر به متقاضیان واگذار شود.

وی با اشاره به ضرورت ساخت مسجد و مدرسه در مجموعه های مسکن مهر یادآور شد: ساخت ۳۰۰ باب مدرسه و ۳۰۰ مسجد را در طرحهای مسکن مهر سطح کشور شروع کرده ایم که اکنون ۱۰۰ باب مدرسه و ۹۰ مسجد از این تعداد آماده است.

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه مسکن مهر از بزرگترین طرح های مسکن کشور بعد از انقلاب اسلامی است، گفت: در این طرح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن در یکهزار و ۱۳۰شهر کشور ساخته شده یا در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در مسکن مهر همکاری نزدیک بانک مسکن سبب شده تاکنون از ۴۸۰ هزار میلیارد ریال قرارداد بسته شده که امسال به ۵۰۰ هزار میلیارد ریال رسیده بیش از ۴۳۵ هزار میلیارد ریال به این طرح پرداخت شود.

 

ایرنا

    نظرات