استیضاح وزیر راه و شهرسازی مطرح نیست/ مسکن مهر در اجرا ضعیف بود

استیضاح وزیر راه و شهرسازی مطرح نیست/ مسکن مهر در اجرا ضعیف بود

http://www.bananews.ir/عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی را نشنیده و اگر هم مطرح شود مخالف آن است گفت: طرح مسکن مهر ایده خوبی بود اما در اجرا ضعیف بود. 

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irمحمد دامادی در پاسخ به این سئوال که آیا بحث استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی صحت دارد گفت: بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی را بنده به عنوان عضو کمیسیون عمران مجلس نشنیده‌ام و شاید هم این موضوع در محافل خصوصی میان برخی افراد مطرح شده باشد بنابراین اگر این موضوع که تاکنون مطرح نشده علنی مطرح شود بنده مخالف استیضاح هستم.

وی افزود: دلیل مخالفت بنده با استیضاح حداقل در بخش مسکن این است که آخوندی اگر خیلی هنر کند مسکن مهر روی زمین مانده را که دارای اشکالات فراوانی است مرتفع می‌کند. نماینده مردم ساری در مجلس گفت: در ارتباط با مسکن مهر باید بگویم که این طرح، ایده‌ای خوب اما در اجرا ضعیف بود چرا که در زمان اجرای این طرح به هیچ وجه به بحث زیرساخت‌های مسکن مهر توجه نشده بود.

نماینده مردم ساری در مجلس با تأکید بر اینکه مردم قرار است در این واحدهای مسکونی سکونت کنند و درست است که از لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارند اما حق حیات دارند، اظهار داشت: در تأیید اینکه در طرح مسکن مهر به زیرساخت‌ها هیچ توجهی نشده است باید بگویم که به عنوان مثال در حال حاضر در شهر ساری ۳۰۰ لیتر بر ثانیه آب کمبود داریم حال اگر ۲ هزار واحد مسکونی بخواهد احداث شود پس این کمبود آب بیشتر خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: پس افرادی که در آن زمان کلنگ احداث مسکن مهر را بر زمین زده‌اند باید فکر تأمین منابع مالی و اجرای زیرساخت‌های مسکن مهر را می‌کردند. دامادی افزود: به هر حال وزیر راه و شهرسازی در زمانی که این پست را پذیرفتند باید برای این مسائل فکری می‌کردند اما اینکه بگوییم باید وزیر را استیضاح کنیم مشکلی را حل نمی‌کند و به صلاح نیز نخواهد بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص برنامه‌های آخوندی در بخش مسکن و طرح جایگزین مسکن مهر گفت: البته این موضوع جای سئوال دارد و آن این است که هیچ مسئولی نباید حرفی را بزند که نمی‌ تواند عمل کند حتماً باید با حساب و کتاب برنامه‌های خود را اعلام کند. وی افزود: به هر حال وزیر بارها مسکن اجتماعی را مطرح کرده‌اند و ما نیز به او اعلام کردیم که اگر طرح جایگزین برای مسکن مهر دارد اعلام کند اما این گله کردن به برنامه طرح جایگزین مسکن مهر نمی‌تواند آن قدر بزرگ باشد که بحث استیضاح مطرح شود. 

 

فارس

    نظرات