اتمام ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال

اتمام ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در دولت تدبیر و امید نزدیک به ۴۱۰ هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده و برنامه ریزی کرده‌ایم تا پایان امسال ۴۵۰ هزار واحد دیگر را به اتمام برسانیم.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irاحمد اصغری مهرآبادی در آیین بهره برداری متمرکز ۵۳۸۰ واحد مسکن مهر در استان گلستان اظهار کرد: برنامه ریزی شده که تا نیمه سال ۹۵ تا ۹۰ درصد پروژه های مسکن مهر را با کمک مردم و دولت تحویل دهیم تا در این سال شاهد اتمام پروژه های مسکن مهر و بستن شدن پرونده این طرح باشیم.

مهرآبادی گفت: تا قبل از اجرای مسکن مهر، دو میلیون واحد مسکونی ساخته شده یا زمین برای مسکن تأمین شده بود.

به گفته وی در طرح مسکن مهر، هم اینک دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد در ۱۱۳۰ شهر در حال اجراست که تا کنون یک میلیون و ۷۳۰ هزار واحد آن تمام شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر تصریح کرد: کمتر از ۶۰۰ هزار واحد نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارند که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار واحد در مرحله نازک کاری هستند و امیدواریم تا پایان شهریور ۹۴ به بهره برداری برسند.

پروژه ۵۰۴ واحدی سایت امام خمینی(ره) در شهرستان علی آبادکتول در بلوک های سه، چهار و پنج طبقه با زیربنای هر واحد ۷۵ تا ۸۵ مترمربع به صورت خودمالکی و در قالب تفاهم نامه سه جانبه ساخته شده است.

 

ایسنا

    نظرات