زمان اتمام پروژه مسکن ویژه تهرانسر/ واکنش به شکایت برخی متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر/ درخواست‌‌های متقاضیان در قراردادها اعمال شد

زمان اتمام پروژه مسکن ویژه تهرانسر/ واکنش به شکایت برخی متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر/ درخواست‌‌های متقاضیان در قراردادها اعمال شد

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تحویل واحدهای مسکن ویژه تهرانسر در تابستان سال آینده خبر داد و گفت: برخی خریداران این واحدها اعتراض‌هایی نسبت به بندهایی از قرارداد داشتند که تا حد ممکن درخواست‌های آن‌ها اعمال شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irسید محمد پژمان با اشاره به شکایت‌هایی که برخی از متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر از این سازمان به دادگاه ارائه کرده‌اند، گفت: این شکایت‌ها نه جدی است و نه منطقی؛ چون ساخت و ساز این پروژه پس از وقفه‌ای که در آن ایجاد شد، با سرعت بالا ادامه یافت و در حال حاضر تعداد زیادی از واحدها با کیفیت مناسب به متقاضیان تحویل شده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن درباره نحوه تفاهم این سازمان با متقاضیان مسکن ویژه تأکید کرد: برخی از درخواست‌های متقاضیان این واحدها در قرادادها لحاظ شد؛ مثلا آنها خواهان طولانی‌تر شدن اقساط بودند که اگرچه زمان اقساط را طولانی‌تر نکردیم ولی شیب بازپرداخت آنها را تندتر کردیم تا در سال‌های اول مبالغ کمتر و در سال‌های بعد مبالغ بیشتری واریز کنند. همچنین برخی دیگر خواهان کمتر شدن مبلغ جریمه بازپرداخت نشدن اقساط بودند که سازمان موافقت کرد.

وی با تأکید بر واگذاری کامل پروژه مسکن ویژه تهرانسر به همه متقاضیان تا تابستان سال آینده ادامه داد: مکان‌های دیگری که در دولت قبل به عنوان سایت مسکن ویژه در تهران تعیین شده بود، هیچ کدام عملیاتی نشد. حتی همین نقطه‌ای هم که در تهرانسر تعیین شده بود، زمین آن متعلق به فرد دیگری بود و ما مجبور شدیم چند صد میلیارد تومان پول بدهیم تا سند آنها را بگیریم.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات